2008年9月29日 星期一

情場輸家~

今晚去左由一位病友介紹的按腳醫師
他說醫癌症可以分為三份

開朗心情佔 50%
按腳佔 40%
中藥針灸等佔 10%


10% ?! 咁少??


可能我第一次聽
所以覺得按腳有 40% ... 很多呢..真的假的?
有無人話到比我知??


佢話我病左幾年
己經睇得好開
所以情緒方面己經合格~


原來他是我之前看那位張大釗中醫的學生
我說我想繼續看張醫師
意即只在他醫館按腳而已, 不食他的中藥
他聽後好像不太高興呢...
其實只要病人好, 也不要緊吧... >_<


按了脾臟, 腎, 肺和小腦都很痛
脾臟 = 免疫系統 ( 十個痛 )
腎 = 被化療藥傷害了不少...還好我平時飲得水多, 幫手清清佢...( 九個痛 )
肺 = 佢有事, 痛都正常既~ ( 八個痛 )
小腦 = 主情緒, 潛意識既情緒最傷人, 佢話我平時幾開心都無用, 話我收埋太多唔開心喎~ ( 十個痛 )


其他地方都唔痛, 醫師話我身體其實真係幾好, 哈~

***


在你們的鼓勵下
我今晚好任性咁...去左搵佢


結果, 我衰左 lu ~
不過, 總算叫踏出左一步...將來唔會後悔~

可惜的是, 答案仍然很含糊...
點解唔清清楚楚一句 "得" 埋唻等我死心呢?


既然係咁
我就唯有比多啲野自己做啦!!!
聽日去哂太陽! 夜晚踩單車!
今次係跟一位在體院當教練的先生一起踩呢~
佢話踩單車對身體好, 有些病人的病都有好轉!
佢話想幫我, 所以聽日就開始 "特訓"!!!! 哈~


今晚也有在家樓下跑步
希望星期四的 CT Scan會好好睇睇~
下星期四問醫生攞醫生紙批准潛水會成功!!!
咁我就會即刻起程去宿霧!!
型仔教練學潛水!!!


xyz你! 今次一定要攞到!!!
我真係好想好想考左牌先去沙巴呀!! (熱烈渴望!!!)


1 則留言: