2008年9月9日 星期二

發燒...

我的身體終於撐不下去...
今早起身喉嚨超痛, 己心知不妙...
中午出去見一位從馬來西亞來的自然療法醫師
頭很痛, 跟上兩星期般一樣痛...
回到家睡醒後, 很熱...
探熱得出 38.5 度
打去病房, 說要入院呢
待會晚飯後便要入去了...唉...


媽媽笑說我很麻煩, 哈
我話我都覺得自己超級麻煩!


***


十點去到急症室
等到十二點先上到病房...
頭暈頭痛喉嚨痛肌肉痛發冷...
d燒退左少少 (37.1), 但瞓到半夜又燒返38.6
瞓到成身汗...
啪左粒退燒藥之後, 朝早已經退燒了
但發燒要觀察廿四小時的...
而且退左燒, 聽日就要輸血
因為原本星期五要打針
我已經遲左兩星期喇...
唔可以再遲
再遲就會影響我十月尾既沙巴之旅!!! (超擔心...)
今日全日係度打NDS, 一係就瞓覺...(姑娘話我好瞓得...)
悶屎...

***

今朝又有小小燒囉...
又唔輸得血, 要等聽日...


1 則留言: