2008年9月23日 星期二

哂太陽踩單車


大埔食粢飯
老闆超好人, 豆漿飲完會幫我地添呢!



持機人阿鋒, 左起: Burn, 黑仔, 燕, 我



唻到大美篤水霸喇~~~



大埔海濱公園



科學園出面休息



阿鋒扮無腳, 哈哈!!



看到有人說我最近很有活力
當然啦! 有精神仲唔去到盡咩? 哈哈~


今朝起身同阿燕去左清水灣哂太陽呀~
不過我有個無記性病嘛, 所以又帶錯路喇...
結果攪到三點先入到去....


七點半約埋昨晚既單車友去九龍城食泰國野
好好味呀~! 仲要好平呢~ 六碟餸都唔洗四百蚊!
(九龍城金蘭花)


我話今個星期要再踩多次單車
阿鋒話 "其實我想話不如今晚踩..."
哈哈!! 結果我又入左馬鞍山!!!
踩到去馬鞍山碼頭就傾下計
再去食糖水...

次次踩單車都要食糖水...肥死...
今晚又去阿燕屋企訓~


最近大家都癲癲地...不停攪活動...
唻梗有好多(玩)計劃呢!累力透支!!!


沒有留言:

張貼留言