2008年9月6日 星期六

Demeter香水 !!


今日約左好耐無見既Angel !
有幾耐? 差唔多一年喇!!!
我識佢, 係上年一齊拍Disney Xmas個TVC時識加!
今次係第二次見面! 真係超耐!!


佢話佢要去中環搵一隻香水
佢講到好特別, 所以我都跟埋佢去, 想試下係咩味
呢個牌子超多怪味囉! 竟然有Holy Water味...
我個人就鐘意佢啲特別既味道, 例如Rain, Snow, Baby PowderWet Garden...
最後我就買左Wet Garden, 真係有種落完雨既草味! 好舒服!!!


我返到屋企上網睇, 仲見到steam room, birthday cake味...
好多好多奇怪味道, 好想試哂佢呀! 但香港唔齊囉... so sad .... >.<


售賣地點
中環Landmark - Harvey Nichols 1/F


Demeter香水種類
http://shopping.pchome.com.tw/?mod=wstore&func=style_show&SR_NO=BEAG15&page=1

之後夜晚同棟去左廟街美都食飯
超好味的焗排骨飯和雜扖...
好味到喊, 一邊食一邊話 "超好味超好味..."
嗰刻真係覺得自己識既中文字太少...haha!!!


聽日出海釣魚呢~
很興奮!!! 唔好落雨哦!!!


***


江若琳的那篇日誌
也許我第一次發生這種事吧
開頭很在意大家的回應
但現在我不回應了
只會愈描愈黑
我也要學懂 "睇化啲"


沒有留言:

張貼留言