2008年9月1日 星期一

成日係屋企唔知做乜...

今日最終都無去到遊船河
講得誇啲, 對我唻講, 無得去玩, 慘過X


呢個星期差唔多日日係屋企
做啲乜呢...開頭會對住電腦
但今日開始己經唔想對住...
對得太多, 想嘔!
又唔知上網做乜, 不停refresh個blog呀, facebook呀...
好悶呀!!!!!!!!!


今日轉左睇電視同睇碟
原來亞視夜晚 2230 - "新疆並不遙遠"
幾好睇, 講歷史
我其實都幾鐘意歷史故事
但自從幾年前買左啲書返去睇
啲書既內容好爛...
我就唔敢再買...
下集講 "和氏壁", 好有興趣 ~

節目完左...好失落...
不停轉台...


(唉...成個師奶咁...)


****


今日辛苦爸爸了
中午要買星洲炒米比我食
見我全日頭暈又反胃
去翻書看看有什麼湯水對我好
夜晚又要煎豬扖
(因為我無胃口, 只諗起豬扖...爸爸就特登煮...)
我今日不停訓
訓到九點幾先起身食...但我只吃了一小塊和兩啖飯...
跟住又要佢洗碗...
辛苦哂...


也辛苦了朋友
我今天說話沒精打采的...
什至不聽/不回電話
身體唔舒服時, 真係好想靜靜地...


沒有留言:

張貼留言