2008年9月20日 星期六

和Chris BB唱K


今日Chris BB轉性呀!
約我食飯喎...哈~ 我地好耐無見喇
但我地去左唱Buffet K囉
大家都唱得好難聽...哈~



佢用K分換左兩張戲飛
當然係 "20世紀少年" 啦!!!!!!!
超期待呀!!



返到屋企樓下時好慘
比啲小強封哂路...我行唔到入去呀...
企左係度, 等啲小強走
但等左十分鐘...啲人行唻行去佢地都唔走...
最後有個哥哥仔見到我企左係度望住隻小強
佢就好好心咁走去幫我嚇走隻小強!
我即刻乘機衝入去!!! 啲拖鞋聲 "嘭嘭聲" 超級嘈...
好好人呀佢!!!!!!!!!!!!!!! 下次見到佢要講聲多謝!!!

行FrancFranc又撞到個上次認得我個Sales
上次佢己經唻過留言話我知呢~ 但我唔記得左lu
好好呀佢~ 一見到我就問我身體點

前兩日係世貿又有個好可愛既女仔問我係咪小琳
又係問我身體好啲未
好似周街都會撞到朋友, 而且仲要係關心我
個感覺好好呢~ 心情都會好啲~ 多謝你地哦~ ^ v ^


沒有留言:

張貼留言