2008年9月14日 星期日

出院

住了四天醫院, 有不少事可以寫呢, 日誌會長了點, 有耐心看嗎?


 


接回上篇日誌的 小小燒


己經沒有再燒了
星期五一早便輸兩包血, 每包輸四小時
奇怪雙手的血管這兩天特別幼
陳醫生 (跟我同齡, 給我有種張敬軒感覺的男醫生) 在我右手手背拮了一下, 但沒有血平常打化療也是這個位置呀


最後在我左手手碗, 姆指對落的血管上成功拮了
看到他很緊張…(用了幾分鐘的時間才完成)
我也緊張得連腳板也出汗


未知是否血管太幼還是輸進來的血太
我的手很痛很痛, 最後頂唔順便求神幫手減輕痛楚

結果十秒後真的感到不痛!
跟隔離床的阿姨驚呼 嘩阿姨! 神好勁呀! 咁快做到野喎
!!!”
阿姨也大叫 咁咪好囉阿焮! 佢咁幫你~ ………….? 妳包血原來落哂喇喎
~”


………………………….原來係因為落完所以唔痛囉笑左


到第二包了, 我今次唔求神保佑
睇下今次會唔會痛
結果, 開頭痛左陣, 之後就好多了
原來神都有做到野既~haha!!!


打算keep住個 豆豆”, 留返第二日落化療
但姑娘幫我落鹽水沖時, 超級痛
所以keep唔到要抆走
心諗聽日乖乖地, 一定要拮到血管呀

****


輸完血大家都話我塊面紅返啲
無之前咁青BB
我即刻飛落床去照鏡, 哈哈

譚醫生問我今晚出唔出院, 我話聽朝都要打化療, 唔返屋企lu
佢聽到後感到很出奇 咁乖既今次?” (因為我平時一定出院
)
但我要求今晚出街食飯, 哈哈~ 批准了


落左cwb食飯, 跟住打左兩鋪機
大家唔洗驚, 輸完血真係好精神, 無問題!
半夜一點先返病房, 我住個邊所有房一個病人都無

(
阿姨剛出院了, 其他病人都回家過節
)
啲房無人就會關門, 我間房都關左

夜媽媽自己推開道門入面黑文文仲要沖涼tim…=..=

***

今日中午先落化療藥
因為星期六, 無乜大醫生
搵左個女實習醫生拮我
又簡左我右手手背
開頭拮到有血, 但再推支針入去時, 佢拮穿左條血管
(
佢慢慢一邊了一邊推入去感覺超恐怖
)
係皮下出血腫左一舊唔用得

之後佢想拮返我輪血個位
但佢仲瘀梗, 一定好痛同埋唔用得
但佢想夾硬試!
我驚到哭了……………T^T 係咁求佢唔好

我話不如晏啲先, 佢又話晏啲條血管都唔會變粗
最後, 拮了右手手碗 (很幼)
姑娘在旁為我祈禱, 希望今次順利

結果成功了
雙手受盡折磨下出院
(
聽姑娘講試過有人拮左十次以上先成功呢! 好慘!!!)


***


打完即刻出院
搭車中途副作用來了
很暈很頭痛
去到旺角食野, 痛到我喊左出唻, 食了止痛藥才好點
我唔報輸, 所以飯後去左行街!


一路行一路想暈
最後上十大坐, 原本想睇書但訓著了
醒左之後就去左

嘔完好返啲, 搭車返屋企中途又暈

回家後訓到昏迷
而家好多了


****

記得我之前啲副成用攪到我又嘔又無胃口嗎
?
我跟譚醫生訴苦, 然後他問我 咁你仲係咪食梗白色個粒丸仔呀
?”
吓咩藥呀
?”
止嘔藥呀
~”
“…………………………..”
我諗左陣

係喎!! 我唔記得有止嘔藥食喎!!! ~我仲嘔左成個禮拜tim!!!”
當時係巡房所以在場還有不少醫生姑娘大家都笑了

我覺得自己好白痴

****

有個唔知算唔算係好消息

我打埋今日呢針, 就暫時唔洗再打了
因為 2/10 CT Scan, 我要求不如照埋先打決定打唔打埋佢
結果譚醫生話可以, 因為
間上撞了
所以可以照埋先打, Yeah~


1 則留言: