2008年9月27日 星期六

單身

今日好攰呀...比Burn Burn捉左出旺角...
陪佢買浴缸!!!
因為佢要為新屋買好多野呢~
雖然行左好多地方...行左幾粒鐘真係好攰...
但又比我學到好多野 ~
起碼知啲浴室野係咩價, 用咩料, 有咩分別...
換個角度睇, 就算又熱又攰都好開心 ~


夜晚同嶺南的Counsellor和兩位大學生食飯
因為他們邀請我出席一個分享會呢
今天先見個面, 了解一下個活動
唔...第一次要到大學演講...
大學耶...感覺好似好有難度咁...哈哈~


***


各位, 我又變返單身
原本無打算係度公開
不過見到有人問...
為免大家胡亂猜測
我都係正式說清楚啦 ~
不過我無唔開心
因為係性格超不合
同埋好多其他原因...

我希望我真係唔好再遇到啲咁既男朋友了...plz...


* 呢個月我根本過得唔開心...


***


Burn Burn竟然仲開到ICQ...
我即刻搵返自己個a/c (因為我己忘了pw...)
睇返自己當時寫乜 Info!!!
笑左...但有啲句子係我一直都好鐘意...



唔記得roll埋落去影...
下面仲有一句, 大概意思係
" 朋友是我的快樂藥"

呢幾年如果無左呢種藥
我都唔會過得咁開心!!! 哈 ~



最喜歡這段, 是幾米的


- 看得見的傷痕好了, 就不痛了
   看不見的, 一想起就想掉眼淚



- 如果, 走到這世界邊端, 我己無力前力, 跟我一起飛去


- 我們(的)天空何時才能(連)成一片, 我們(的)天空何時(才)能相連


(應該係因為字數限制所以當時夾硬cut左啲字...哈哈~)


*唔知做乜我個職業係電腦...省巿係 BU...



- 似遠亦近的感覺, 很勾心


(自己睇返都打冷震...)


* A女女?? 咩唻??? A Cup?! wakakakakka!!!! 好彩唔係寫 AA 女!!!! 完全唔記得自己點解咁寫!!


沒有留言:

張貼留言