2008年9月4日 星期四

超寧靜的下午...(我打針不合格 =..=)


嗯...第一次整上面呢啲野...
整得唔好, 無乜精神, 但放住上唻先啦~ hehee...

啲心心雲係我影加 (第一次!) ~ 捕左成個下晝!
點解今日會咁得閒呢...
因為...


我今日其實係要打針
但...我 唔 合 格 .........................................
血 色 素 超 低  (唔怪得廿四小時都咁頭暈...)
姑娘問我輸唔輸血, 我話唔輸, 我自己攪掂! 哼 ~

所以突然變左無野做
就搭車落左數碼港
雖然都仲係暈暈地
但好想去影吓相



呢舊雲好靚仔, 我諗起天空之城



好羡慕隻雀仔可以同佢咁接近...




我就係坐左喺呢度, 一坐就數小時, 雖然成身汗, 但感覺太寧靜 (差點瞓著) , 愛上了
(原本仲諗住有時間就轉location去華富村影呢...真係估唔到呢度咁吸引我)



右邊個叔叔喺度釣梗魚 (真係釣緊魚, 唔係射波)
但佢原來係呢度既食蕉 ! (咁...即係射梗波? 我都分唔清了...)





無睇到日落
出左銅鑼灣
因為...棟棟尋日送左隻bracelet比我 (多謝您 ~ )
唔...但個款...好似唔太襯我 (大家都咁認為...)
所以今日相約去換款
換左下面呢隻




下面是...被遺棄的...



然後去吃飯 (我的胃口好多多了!!)
中途在玩相機



今日不停出汗
覺得身體好左, 無咁暈

續走到海旁影相



然後回家了



在病房等候驗血報告
唔...我心地不好...今天超想報告不合格...hehe...
因為自知身體會頂不順...結果如願了...


***


大家有細心留意到
我今天的相片size很不一嗎?
竟然出現了 16:9 的照片耶!!!
G9 是沒有 16:9 的!!
因為...
G9 多了個細佬 - LX 3 !!!!!!!!!!!!


唔...其實是棟棟買的
但...小三會寄住在我家 XDDDDD


雖然芝狗哥哥比較聰明又比較帥
但媽媽也很欣賞小三的 16:9 , F2.0, 24mm 和多重爆光
如果唔係都唔楝你啦係咪 ? (其實媽媽喜歡你很久很久了...)
你要乖哦 ~



沒有留言:

張貼留言