2007年9月5日 星期三

靚雞雞故事 + 我的性感照 (18禁)

有一天
十六在MSN打了一句 " 一陣靚雞雞 "了" 左去先~"
我笑到反肚 " XDDDD 靚雞雞 !!!"


十六不停解釋 "...係靜雞雞...打錯..."
我硬要說 " 唔係!! 你想攪gag!! 你想tum我開心!!! 所以你係想講靚雞雞!!!  "


從此
"靚雞雞" 此詞語已 "離不開口"...


今天
終於有機會經過中環同香港站的通道
中途會有一間精品店叫 "Zoe & Bear"
另外只有一間分店在太子MTR內
上年經過時已經很想進去了, 不過太趕...
今天自己一個人進去看了很久
公仔們都很可愛~

最後買了以下一只雞~
準備掛在車內~
很明顯, 牠就是 靚雞雞


我喜歡這大雞用 "加拿大" 夾住小雞
因為令我想起小時一幅照片...
我的冬菇頭被爸爸的 "加拿大" 夾住...
而我亦笑得很開心...=___=
很想放上來, 但照片找不到...舊照太多了...


大雞的身型不俗
有點像男主人 XDDDD





咀型也很 "爆"




提起兒時照片
令我有興趣翻看
還拍下三張放上來
全都是 "超性感 / 三級照"


第一張 : 全身鄧小琳





第二張 : 睡房的誘惑





第三張 : 走光照 (個樣超on居, 完全唔知想點)





 


29 則留言:

  1. 封鎖!太性感啦!我要去廣管局投訴你

    回覆刪除
  2. 考慮吓打"格仔"都可以繼續 post 上來的

    回覆刪除
  3. 哈哈哈~好心走光相條底橫仔油左佢先啦~

    回覆刪除
  4. 糖果: 油左佢...就無光走加喇喎...

    回覆刪除
  5.  全身鄧小琳果幅笑容最正!!!

    回覆刪除
  6. 靚雞雞的小雞雞太可愛了,若看見我都買番一隻先. 哈哈~~妳張半裸照,個頭好瘋癲,但笑容非常甜,補番數啦 !!

    回覆刪除
  7. 你由細到大都咁靚女,點攬架..

    回覆刪除
  8. 威廉皇子  : 哈~我細個有 "牛角" 加~等我搵返出唻, 下次post比大家睇

    回覆刪除
  9. 呢個公仔好得意,抱住小雞仔... 嘩,好sexy呀,仲著黑色既三點式..

    回覆刪除
  10. 嘩!!3級......

    回覆刪除
  11. 邊個..........?咁大胆影妳走光相,報警拉人

    回覆刪除
  12. 性感照,我支持!!

    回覆刪除
  13. ★♂大利花♂★2007年9月6日 下午4:37

    you are so cute in baby time !!

    回覆刪除
  14. 我都要投訴呀 !!! 咁sexy影響情緒麻 ... 不過係好cutie 唔似阿白雪公主個隻驚嚇 哈哈

    回覆刪除
  15. 真係女大十八變..... hei hei ~~~

    回覆刪除
  16. 哈哈....笑死我了.....

    回覆刪除
  17. wow!! 識妳咁多年, 終於睇到妳全相!! 哈哈哈哈!!!!

    回覆刪除
  18. um.....第二張相既黑色吊帶bra.....係咪妳自己畫上去架?

    回覆刪除
  19.  Johnson: 唓~都無野睇~哈哈!!! vincent: 係呀~haha~!!

    回覆刪除
  20. 小琳:幾得意喎!我都笑一笑!

    回覆刪除
  21. 愈大愈靚 . . . . . . "靚雞雞" 仲有無特別意思先 ? 係咪你同bf 的暗語 ?

    回覆刪除
  22. 笑s我啦!!靓鸡鸡我都中意阿!!劲cool!!

    回覆刪除
  23. 好搞笑! 走光同露點都有

    回覆刪除
  24. 咁曾經是否在該處工作?我很少認錯人呀
    [版主回覆12/19/2007 00:28:00]沒有呀...我連那個地方在哪都不知道...哈哈~

    回覆刪除