2007年9月30日 星期日

快周刊 _ 好火滾!!

放上今朝早上為快周刊拍的相片吧~
其實拍了很少...




自己化的...還可以吧...

***

很很很擔心快周會寫什麼...
很老實說, 我不太喜歡那位記者
因為他從來沒有抄低我說的話
他記得哂唔緊要, 最慘係佢成日唔記得
我岩岩講完, 佢都可以再講錯
令我感覺他很不夠誠意!
而且影相的idea也很老土 (完全跟攝影師無關!! 攝影師很好!!!)
也好像不喜歡我穿得多布...
天呀...我而家個身份唔係model
個訪問唔係影makeup, 唔係影fashion
係訪問我個病
但佢問啲問題好離奇
真係問到我想發皮氣!

佢知我無左uterus之後竟然想問我sex個方面既問題!
你傻加?! 真係火滾!!!

做到中途想算數
不過又知道咁樣做, 人地會好麻煩, 就算啦...

*我是否太坦白了? 不過我病左之後, 個人變得無咁怕事...雖然我估到個記者可能會睇到, 但我都唔理, 始終理虧既人係佢嘛...再加上我好怕篇報導寫得唔好...

 


沒有留言:

張貼留言