2007年10月2日 星期二

十‧一 假期

星期六晚請爸媽到Langhamplace 神魚 食晚飯~
佢地好節儉, 所以我會好主動咁帶/請佢地食好啲~
呢間野貴就貴左少少...不過我岩岩今日出左糧呢~(雖然很少...但錢係搵唻洗加嘛~^^)
我知道佢地都好滿意呢餐dinner哦~



生活又變返正常喇~


昨日上埋最後一班 "配藥" course
唉...其實一堂都教得哂...格硬分兩次教...
呢堂悶到想死...講既野全部係第一堂講過哂...
今日返唻都係為左個 exam...
淺到呢...除非你突登! 否則一定合格!!! 哈哈~
晚上去左朋友屋企玩大富翁 + 睇DVD
我地無人生日但買左生日蛋糕食...
十六唻車我返屋企呢~
嘩...已經差唔多五點了...




winner 啲地~ (即係我!! 哇哈哈哈~~)



Loser 啲錢... (即ar Yin!!! XDDDDDDDDDDDD)



當晚 Dinner...



在看 Beauty & the Beast ~ 令我極懷念的中文版配音!!!!!!!!


波子說她要當我的經理人...(=_ =)......................這是她認為的經理人模樣...


***


今日同十六去左Ikea物色 櫃同枱
行足一日...然後搬埋返屋企...
再去我屋企食飯...
返到去諗住砌埋佢, 點知...
無攞到一個好重要既parts!!!砌唔到!!!
個Ikea收銀又唔提我地! 淨係掛住傾偈!!!
激氣呀!!!
最後釘左塊鏡上去咋...($6X蚊咋!! 好大塊好抵!!!)


*呢幾日都無好好休息...好大個黑眼圈同大暗瘡呀!!!



沒有留言:

張貼留言