2007年10月25日 星期四

12月中旅行計劃中...

打算12月中同十六去旅行
budget兩萬蚊兩個人
我打算去日本
最想去白川合掌屋住返一兩日~
如果去一星期, 咁仲有五日...
去邊好呢...


白川附近有啲咩地方好去? 有冇人去過??
自己搵地方 (民宿) 住又易嗎??


如果唔去日本, 呢個價仲有咩地方好去??
各界周遊列國既朋友 ~ 比下意見吖~


37 則留言:

  1. Cains,Melbourne可以潛水,又係夏天,幾舒服架....!

    回覆刪除
  2. 去台灣都唔錯呀 如果你鍾意白川的話應該喜歡大自然吧~台灣的烏來浸溫泉好正啊,風景好美 仲有十分的靜安吊橋,同放天燈

    回覆刪除
  3. 小琳,我上次去日本輕井澤也唔錯的!但春天去會比較靚!考慮下丫!
    [版主回覆10/26/2007 01:53:00]這個都聽說很美!!! 考慮中...

    回覆刪除
  4. Go to Koh Samui! That's a relaxing paradise there!~
    [版主回覆10/26/2007 01:53:00]今年已經去過兩次sun & beach喇喎...想試下別的~keke

    回覆刪除
  5. Siulam, you may ask 天師&師太 and visit their blog as follows: http://hk.myblog.yahoo.com/monchan91  They have tremendous experience in travelling Japan, especially for 自由行.  Hope it will help.  By the way, you're a quite strong girl.  Wish you have good health and live a wonderful life.

    回覆刪除
  6. 日本好好玩!仙台也不錯~

    回覆刪除
  7. New Zealand 都很不錯呀 !! 
    一定要去農莊, 可以餵羊仔, 抱羊仔 ! 
     

    回覆刪除
  8. 日本到時好凍啊,去澳洲天氣又唔凍,是夏天,,去日本不如等春天,春天等睇櫻花,很靚,考慮吓啦
    [版主回覆10/26/2007 01:52:00]春天無假喎...我都想 不過冬天有冬天靚加啫~

    回覆刪除
  9. 2萬元2個人應該唔多得喎.,除非你地唔買野,住民宿的話最好係香港訂定,澳洲個d更唔使講啦,個度紙水好高,同埋冇咩平地方住!(我都想新年過去,但個邊既朋友係甘提我呢d野,所以我都要預多少少錢,一個人住連食,唔指一萬,但好彩你2個間share 房)
    你地中唔中意返大陸架,如果影相,去雲南/九寨啦,好得架,九寨秋色好靚!(不過如果你地唔慣大陸自由行就麻煩d,我估你地唔中意跟團架啦)
    台南風景都唔錯..台北的話,我有d朋友去左度叫”十分”既地方,有孔明登放..鄉村d..好似唔錯..台灣勁多九唔搭八,既街邊野食,中意食就岩晒!
    有甘多時間,你可以由台南玩到上台北..都唔錯,不過budget就要計一計!
    韓國個人覺得比較悶同冇咩睇!星馬泰個d我估你地今次應該唔考慮! 
    最緊要睇你想去做d咩!去書局昅下d旅遊書,實幫到你!
     
     
    [版主回覆10/26/2007 01:51:00]唔澳洲呀~因為去過了...等我學識diving先再去!!! heheee.... 所以應該都會係日本多...但一萬蚊一個人其實可以再去遠少少....

    回覆刪除
  10. New Zealand,天氣好,風景靚到暈,你的運動型男友應會很喜歡。
    [版主回覆10/26/2007 01:50:00]但聽朋友說那裡有點悶呢~哈哈~ 風景再靚也會悶的說喎~ XDDDDDD

    回覆刪除
  11. 小琳, 你好, 第一次跟你say hello! 很高興知道你們計劃前往恍如宮琦駿筆下的日本童話白川鄉, 相信我可以幫上這個忙, 為此我撰寫了一本旅遊故事寫真, 旅程還有名古屋, 高山, 再續前往長野, 松本, 立山黑部, 金沢, 簡稱日本中部, 恰巧遇上這週六 27/10下午3:30-4:45 我將於葵芳新都會廣場舉辦旅遊分享和創作感受的講座 http://hk.myblog.yahoo.com/chengcelia/article?mid=479&prev=499&next=477 , 另於18/11亦會於中央圖書館分享同一段有趣旅程 http://www.hkpl.gov.hk/tc_chi/ext_act/ext_act_pc/2007/11/event_detail_2700.html , 若你有興趣, 歡迎與朋友一同前來, 我亦希望跟你打招呼, 送上我的祝福! 隨時給我電郵聊天, 干爸爹  
    我的網址: www.celiacheng.com
    Blog: http://hk.myblog.yahoo.com/chengcelia

    回覆刪除
  12. 未去過梗係試下日本啦!

    回覆刪除
  13. 在今期的U雜誌148頁又見到妳了!加油!
    [版主回覆10/26/2007 01:49:00]haha~係呀! 記者們要寫返佢地最難忘的事嘛~

    回覆刪除
  14. 日本~真的是一個很棒的地方.部過經費預算會比較高喔! 其實離香港很近大飛機只要大約90分鐘就可以到的[台灣] 也很讚喔! 風景漂亮 還有更多的美食/小吃 是一個可以考慮的地方 [台灣~加油!]
    [版主回覆10/26/2007 01:49:00]台灣到過兩次了! 的確是個好地方呢!!

    回覆刪除
  15. 你鍾唔鍾意陽光海灘架??如果鍾意我見議你地去長灘島,果到好靚架!!!我九月同男朋友去完真係唔錯!!你有時間可以去我個blog到睇下!!

    回覆刪除
  16. 十二月中, 近住聖誕, 快少少book 機票同住宿好喎 (而且可能好貴添)
    見你個book 呢年都係去熱帶陽光與海灘地方, 真係除左日本同韓國外都諗唔到有咩地方去, 當然日本係首選啦 !!
     

    回覆刪除
  17. 您好呀!!!其實日本平有平去,貴有貴去~
    白川鄉冬天真係好靚~值得一去!!!不過事前最緊要有planning~
    如果決定到白川鄉~可以由香港出發到名古屋→高山市→白川鄉→高山市→古川or奧飛驒溫泉鄉→高山市→名古屋 
    高山市同埋白川鄉都有民宿,係一泊兩食(即早餐同埋晚餐)
    白川鄉: http://www.shirakawa-go.gr.jp/yado/minsyukuichiran.htm
    高山市: http://www.hida.jp/stay/index.html
    而溫泉鄉0個邊d溫泉旅館好貴,如果2萬蚊2個人,budget會好緊~
    由名古屋到高山係最方便,可以搭特急JR去 (亦都可由新宿0個邊去~不過要搭好耐車) ~詳情 : http://www.hida.jp/traffic/index.html
    高山市係去白川鄉必經之地,建議去到高山市,立即在jr站隔離0既濃飛巴士度預訂去白川鄉車票~
    高山,白川鄉都係值去0既地方~高山比京都更有江戶時代0既氣氛;白川鄉0既合掌屋+雪境真係靚到暈~  (不過冬天0個度好凍~降雪量高)
    其實2個地方都有觀光案內所~0個度好多觀光資料拎,如果你唔識日文,可以請求案內所職員幫你book (不過咁樣好冒險~)
    呢度好難詳細介紹晒所有野~ 係書局好少有關白川鄉0既旅遊書~就算有都係一頁兩頁,不過有本台灣出0既旅遊書,應該幾0岩你架,個名叫"mook自遊自在-名者屋飛驒高山" ~可在page one搵下 ~本書冇乜介紹白川鄉,但有介紹白川鄉附近0既景點如高山市,下呂溫泉等,值得參考。而下面留言0個位"攝寫人celia"出0個本書,都值得推介~
    ps: 由hk去日本d飛機...時間唔算好,而且因時差關係,所以預算去日本7日,實際得5日full day可以玩~ 如果由名古屋去白川鄉,由hk去名古屋最早起飛0既係國泰,去到目的地都中午時份~~回程d機都算早架 (如果真係去~要考慮埋呢樣野)
    資料唔算多~希望幫到你~
    有關website: http://www.shirakawa-go.gr.jp/menu.htm
    http://www.hida.jp/index.html
     

    回覆刪除
  18. HOKKAIDO 丫不如....  落雪啊..哈哈~!!!!

    回覆刪除
  19. 冬天的合掌屋~ 正呀~~ 記得影多d相share出黎睇睇~~

    回覆刪除
  20. well if your budget is around $20000 for two people, to be honest that's kind of limit your destination within Japan, Korea, or SE Asia countries ..... not sure about the ticket price, however u can try for London or Paris, renting hostal, of course,  and u have to plan ahead the local transportation

    回覆刪除

  21. 其實去邊都唔重要,重要是要笑住出發笑住返啫。
    玩得開心啲!

    回覆刪除
  22. 2萬去日本玩.... 應該幾緊....
    [版主回覆10/26/2007 18:10:00]平有平玩啫~
    我唔會洗錢買野食野同住 我最主要係要周圍都去到, 感受最真實的一面~

    回覆刪除
  23. 向荃灣屏風效應SAY NO!!留言行動
    只需用1分鐘時間, 就可以為我地更美好既生活環境出1分力!! 請click入呢條link留言支持! thank you!!!

    回覆刪除
  24. 我都 Plan 緊將會在下個月頭的大板, 神戶 & 京都的行程表, 日本真係旅行的好選擇. 上年去完東京+箱根後, 已經上左引.
    白川合掌屋是在名古屋附近嗎 ?? 若妳喜歡大自然, 有冇考慮過去伊豆諸島呀 ?? 風光如畫, 又有好多出名溫泉. 我打算出年去試下.
    今年去有馬溫泉浸一浸先, 再去京都睇百年寺院, 然後去大板 shopping 勁食. 7日行程, 機票連酒店兩個人加埋約 HK$13,000. (溫泉酒店, 一泊二食佔 HK$2500) ; (大板 cheap cheap hotel HK$600 一晚, 大阪富士屋酒店)
    我有位 Blog 友 (林慧美) 是日本通, 上個多個電台, 雜誌訪問, 自己出了四本遊記, 妳可以參考一下.
     
    [版主回覆10/26/2007 18:10:00]我都上左引呀! 哈哈~!!!

    回覆刪除
  25. 日本真係一個好地方,但你地除此以外有無諗過去d島玩呀??
    [版主回覆10/26/2007 18:07:00]For example?? which one u recommend???

    回覆刪除
  26. 2萬蚊for兩個人可以嗎?依家市度好左,可能咩都貴呀!!同埋我聽講依家0既機位好full呢!要拿拿臨搞啦

    回覆刪除
  27. 2萬去日本玩 幾緊wo
    i think u 去eat 玩吧!!
    去 島玩吧!!

    回覆刪除
  28. 你就好啦
    我都想去旅行......

    回覆刪除
  29. 不如去關島和塞班島,雖然都是陽光與海灘,但有淨土的感覺,可以洗滌心靈,不過妳決定了日本,也是不錯的選擇。北海道呢?

    回覆刪除
  30. 我今年easter 去咗大板.京都 睇櫻花.. good good

    回覆刪除
  31. 祝妳有愉快旅程

    回覆刪除
  32. 四川省香港大熊貓2007年10月27日 晚上8:36

    我睇咗你 Blog 無耐,我發覺我都幾鐘意你啊!哈!係你嘅堅強吸引咗我,雖然我對你唔係太認識,亦對你從前所患嘅病唔太知道詳細,又無機會可以聽到電台關於你嘅節目,不過唔緊要,我相信總會有機會嘅!你想去日本白川合掌屋呀?我上年十月去過,其實叫做經過囉!我地跟團7日再自己留兩日,個團叫做”立山黑部”團,你有無聽過呀?我地七個人玩得好開心!個度都幾特別嘅!但都唔係好多人會識,立山係一個山,黑部係個水霸(如果我無記錯),其中有一日係去你講嘅白川合掌屋,但我又覺得無咩特別囉!你搜查晒資料拿?之後響今年7月尾我地就十個人自行去咗北海道睇花,嘩!我心目中想去北海道係睇雪嘅,但今次睇咗花都好開心,比想像中開心同影咗好多靚相,有機會都想同你分享一下.

    回覆刪除
  33. 我都預備明年去日本靜岡縣.

    回覆刪除
  34. 去捷克!
    我地陪你去!!
    [版主回覆10/29/2007 00:56:00]唔好咁客氣啦~ 要你地咁屈就陪我地... 我地陪你地啦不如~~~~~~~~ 你請喎!!!!

    回覆刪除
  35. 白川鄉好細,唔留宿都唔係問題黎..不過你都可以試下住一晚

    回覆刪除
  36. 樂浪島、幸福島、浮羅交怡都唔錯,但你已經firm左目的地.......

    回覆刪除
  37. 天空海闊任我飛2007年10月29日 下午1:39

    hello hello...
    i'm doing the planning too! I'll travel there mid-nov! I'll DIY driving!
    the blog of below fellows are much useful! 

    Glacierfed
    Eddycwc
    The books from Celia are good too! 編輯 刪除
    Celia 的『C遊幗度』......  
    cheers...

    回覆刪除