2007年10月6日 星期六

跟人體武器談戀愛...

上兩星期我那條尾龍骨 "攔腰" 撞落窗台
好像愈來愈痛了...
坐站都有點不安...
拍擋說, 可能換過個pillow會好一點...真的嗎???


 


*我係比十六呢個 人體武器 撞開我而傷的!!! 噢嘮~我要跟他保持安全距離!!!
次次行近佢都會比佢整親...


前日比佢個pat pet撞左我埋個架度
跟住又比佢批㬹...
仲有好多好多...好快就會成個人散哂...哈哈.......


33 則留言:

  1. 40多個幫助你快速編寫blog的FireFox流覽器外掛程式 SiuLam.T ,FireFox對我來說是非常棒的東西,因為它擁有成千上萬的擴展外掛程式使得它變得非常突出。我們在同心協力下找到了40多個FireFox工具,用來幫助你來快速的進行Blog編寫。 http://www.firefox-vs-ie.cn/mozilla-firefox/firefoxExtensions/20070825/866.html 更多資料: http://www.firefox-vs-ie.cn/

    回覆刪除
  2. 哈哈~十六真係好強勁下~

    回覆刪除
  3. 唉~我都唔好你几多,成日都唔系呢度撞伤,个度擦损。 但小伤可以挡大祸嘛!!哈哈~~唔紧要啦!! 自己take care啦!!

    回覆刪除
  4. Yeung Kui,Kenneth T2007年10月6日 下午5:52

    整親尾龍骨咁大件事呀!痛咗幾耐呀?痛咗好耐就去睇睇醫生好喎,可大可小o架! 叫十六負責照顧你下半生,作為佢的懲罰!!

    回覆刪除
  5. 十六估估惑惑, 定係想照顧你下半生?

    回覆刪除
  6. 十六打得keeper梗係慣咗保護自己架啦, 會唔會你唔覺意扮咗雲佬, 亨利, 朗尼, 美斯咁衝門呀, 十六梗會自然反應咁撞開你啦, 下次你要扮隊友就安全勒

    回覆刪除
  7. 好可怕既 人體武器 , 倒d水落佢身上 and 唔比佢入油,,唔知戰鬥力會唔會減低呢?????

    回覆刪除
  8. 我觉得 SiuLam 有D 似TVB 既 Yoyo 同 埋 张玉珊...

    回覆刪除
  9. 咁你每次同十六出街記得穿鐵甲衣吖!!

    回覆刪除
  10. 踢美式足球要著晒盔甲的! 小心了!

    回覆刪除
  11. 小心d ar.....尾龍骨ga野真係可大可少架....... 除左盔甲外仲要保持距離先得...... 如果唔係有排都唔洗好ar.....

    回覆刪除
  12. 十六撞你...叫佢養你一世呀ma~~

    回覆刪除
  13. 我都覺得十六係想借d易整傷妳..之後就想照顧妳一世..果然係高招呀.. 等我又咁樣對下我女友先..成功左就返黎多謝佢..哈哈~

    回覆刪除
  14. 嘩~~ 咁十六先生點只係人體武器, 直頭係 人間凶器!

    回覆刪除
  15. 身體健康、無痛無病      

    回覆刪除
  16. 如果我咁撞我老婆~~ 打死我都似........ 仲要洗一個月碗tim呀!~~~

    回覆刪除
  17. hihi 第一次留言係到,終於睇哂你個blog,哈哈 睇見你話人體武器,我都曾經係呢 個時初戀,唔知點解成日都都會整親男友 唔係用個頭撞佢,就係批到佢 每次一齊都實整親佢呢= =" 撞親有時都可大可小嫁 我隔離屋的大姐姐跌親,以為好小事,一年後先發現原來當日跌個時整親"寬骨" 之前去QE睇,又去針灸又按摩等等花左大埋錢都無用 因為關節位舊軟骨e+無左,寬骨同大脾骨已經"痴"埋左 三十幾歲人就要拎住支杖黎行路,仲勁痛添坐又唔得企又唔得訓都唔係太得 唉~睇見就可憐/__\

    回覆刪除
  18. 小琳:小心點 ! 你近期好似成日整傷wo.

    回覆刪除
  19. 咁......打佢一身囉......

    回覆刪除
  20. 十萬分支持妳.

    回覆刪除
  21. 今月去買了東周刊看你的訪問,希望你的十一月報告係好消息!努力生活!支持你!

    回覆刪除
  22. 我睇咗你幾篇blog, 我覺得你好叻同好積極呀 !有好多嘢我真係自問冇本事 ~~祝你早日康復及感恩節快樂 !!

    回覆刪除
  23. 你真是唔小心,又撞親,小心D啊

    回覆刪除
  24. SiuLam, I read all your articles in your blog and my heart is so touched by you.  You are a brave and tough girl.  Really a role model for all sickness people.  You "add oil" and don't give up!  You take care and I wish you all the best. 

    回覆刪除
  25. 哈哈~~ 他是個容易令人受傷的男人 !!

    回覆刪除
  26. 十六既殺傷力真係好強.... 小林... 整傷腰可大可小... 都係睇睇醫生好 d.... 唔係手尾長...

    回覆刪除
  27. 十六撞你... 要小心d呀

    回覆刪除