2007年10月27日 星期六

有了大概行程......但交通方面...要大家幫手!!!

現在挑選了一些想去的地方


全部都在附近的 (在Google Earth邊看邊找...眼都矇...)
我把他們先列出來~


香港 => 大板 => 奈良 => 京都 => 名古屋 => 白川鄉 => 金澤/ 輕井澤 => 上高地 => 富士山 => 東京 => 香港


時間大概會有十天,那麼應該會有八天 Full Day玩 ~


現在要煩交通了...
我們prefer乘夜車,省時省住宿費!! 哈 ~


希望各位 Blog友 幫幫手提供一下有什麼乘車資料!!!
如何能令行程更緊貼順暢?? 例如班次、時間、上下車地點。


還有就是...會有那個地方有楓葉看嗎??



26 則留言:

  1. http://nani.hk.st/  我去過白川鄉,呢個係我既遊記,希望可以幫到你
    [版主回覆10/28/2007 00:22:00]好呀等我睇睇先!

    回覆刪除
  2. 唔記得同你講,我係用7千幾蚊,玩左8日,住民宿,乘夜車,真係幾慳錢
    [版主回覆10/28/2007 00:22:00]咁搭夜車係咪真係超方便加? 係咪日日都有? 班次密唔密?? 一晚有幾多班加?? 有冇夜車既網址呢???

    回覆刪除
  3. 小琳:唔知幫唔幫倒你,你可以去這個有關JR的資料,因為去日本搭jr比較方便,http://www.japanrailpass.net
    你可以買jr pass 會平D,
    玩得開心D啦,
     
    [版主回覆10/28/2007 00:22:00]但搭JR到唔到倒我想去既地方加???

    回覆刪除
  4. 我就喺月頭有朋友去札幌.北海度影相返嚟D楓葉好靚,好似
    影樓D相景咁好正.但而家就唔知啦.不過嗰邊天氣己經幾凍
    記得帶夠衫,知冇
    [版主回覆10/28/2007 00:20:00]上年去左今年唔去喇~

    回覆刪除
  5. 奈良同京都咁近,點解分咁開????
    [版主回覆10/28/2007 00:20:00]sorry我打錯了~已更正! 哈哈~

    回覆刪除
  6. 還有輕井澤位於長野縣,和金澤距離都幾遠啊!!輕井澤比較近東京,金澤比較近名古屋,如跟這個行程好像有問題啊!

    回覆刪除
  7. 幾時去到東京, 二月十七有馬拉松比賽wor , 我有跑友去比賽

    回覆刪除
  8. 如果夜車係指夜行巴士的話就唔好搏啦,用JR Pass係可以免費搭,仲順便慳一晚酒店錢,但係架車度真係幾難訓,第二日如果無精神仲反而蝕左一日!

    回覆刪除
  9. 我幫妳check check... 

    回覆刪除
  10. 如果妳是十二月才到本州,看到楓葉的機會就......
    月頭的話,名古屋、京都、奈良還勉強有機會,請留意一下日本某些網頁報導吧。
    http://www.rurubu.com/season/autumn/koyo/
    可參考以上網頁。祝玩得開心些。

    回覆刪除
  11. 其實JR線已經係最快, 最平了, 當然我去果陣係買小童飛的, 平成一半, 敢唔敢就睇你喇~如果你搭夜車就比較復雜~

    回覆刪除
  12. 我有個同事啱啱去完大板,你可以去佢個blog到問下~
    http://hk.myblog.yahoo.com/copysoap-king/article?mid=220

    回覆刪除
  13. 我上兩星期都去過五箇山既合掌村,不過係跟團,所以都唔知點搭車去。如有興趣,可看看一些相片 http://hk.myblog.yahoo.com/heartedsan

    回覆刪除
  14. 節目豐富,行程緊密呀

    回覆刪除
  15. 上高地冬天會封山, 因為有積雪呀, 你要double check下去唔去到
    我03年11月去過輕井澤同上高地一帶玩, 當時輕井澤勁多紅葉勁靚, 上高地因為比較凍, 已經無紅葉, 如果你十二月去輕井澤可能已經好凍了, 輕井澤係滑雪勝地(仲有個大outlet, 我記得有nike) 你可以去吓架
    因為你玩的地方橫跨關東同關西, 你要買JR全國證, 建議你買七日證, 如果你集中玩關西or關東, 你可以買JR關東orJR關西證, 平D架, 你去旅行社問下價啦, 記住要問清楚張證係咪cover哂你要玩的地方呀!
    搭JR記著善用新幹線班次呀, 減少好多travel time架, 例如由大板去京都, 新幹線只要15分鐘, 次一等的特快已經要一個小時了(as I can remember, please double check JR timetable), 呢D咁貴的新幹線, 有咗JR pass係任搭架!! (のぞみ除外)

    回覆刪除
  16. 全情無床睡? too bad!

    回覆刪除
  17. 哈哈~~^ ^
    妳同我個行程都幾相似-->
    http://hk.myblog.yahoo.com/raybinlam-kaede/article?mid=3000
    不過如果妳真係得8日呢.... 妳的行程好像真係多了一點....^ ^" 好似每個地方到一到....有少少走馬看花的感覺呢~~ 如果真係要完成妳計劃的行程~~ 要起碼10-12天先會充裕d喔~~
    另外....白川鄉去輕井澤真的很難呢.... 因為由白川鄉走....只有濃飛巴士一個途經.... 睇過時刻表~~如果妳留半日~~ 2點幾就一定要走.... 因為妳一定要去金澤/名古屋轉車上輕井澤.... 巴士+JR....check過前前後後要成5-6個鍾.... 咁樣去到輕井澤都夜晚.... 輕井澤店鋪早收....唔化算呢~~^ ^"
    而家我咁睇~~調返轉應該好d~~ 香港->東京->輕井澤->上高地->(東京->富士山->東京)->名古屋->白川鄉->金澤->京都->奈良->大阪->香港~~ 咁樣就會順d~~不過富士山一程會難攪d~~@@~~始終妳想去既地方分得太散呢~~^ ^"
    始終我都係建議刪減一d地方~~(留返一d可以下次再去ma~~^ ^")~~然後就book酒店住~~(如果識搵既話住酒店真係未必會貴過夜車的)~~何況妳既行程要走動太多~~晚晚坐夜車會好累的~~@@~~旅行最大目的係好好享受喔~~~~ 最後~~紅葉既話....如果係妳既時間就未切睇到~~預測今年既紅葉會於11月尾至12月頭(第一個星期)出現於京都~~其餘金澤/上高地的紅葉季已經完左lu~~^ ^"
    答得好長~~:p~~有咩唔明妳可以再問~~^ ^

    回覆刪除
  18. 好緊密既行程bor...

    回覆刪除
  19. 小琳, 你呢個行程太貪心了......許多地方雖然係鄉下,冇乜好多景點,但可能己經用了大半日搭車(加埋去車站+拉住行李+食飯+去廁所+買啲飲飲食食), 到目的地只可以住酒店, 連個景點同條街的鋪都睇唔到呀.
    日本也不太流行夜車, 特別是鄉下, JR會收架, 夜行巴士我諗只會行走一些長途距離, 你有的地方是半長途, 沒夜車啊.
    你去過大阪未? 京都大阪奈良和名古屋都算近, 但如日日換酒店去這幾個地方又係冇咗半日呀, 不如在其中個地方落腳, 搭JR去玩, 京都一天唔夠呀~ 奈良雖然我沒去過, 但朋友話好舒服, 如果又係得一日, 好好唔夠喉啊.
    我建議你要再CUT一些地方, 如果你真係想由關西(大阪)玩到關東(東京), 可以係四日關西, 在京阪奈良和名古屋(可能CUT一個地方會好D), 然後四日關東, 東京+一個鄉下地方(如輕井澤, 甚至伊豆箱根之類 - 呢兩度會睇到富士山, 但唔係身在富士山), 咁行程會舒服好多. 
    如果你真係想去白川鄉, 可能再要CUT一些地方, 例如東京和大阪都只係可以留一晚(只是為了落機和回港那程飛機)甚至連大阪都CUT, 第一晚直接去京都或名古屋etc.
    旅行要開心呀, 唔好搞到咁辛苦啊! 切記.....因為途上為了找地方找店花上太多時間, 會令人好沮喪gar.
     
    [版主回覆10/29/2007 00:00:00]我地唔拖行李呢~應該會快小小...哈哈~ 另外其實我地都知道去唔哂, 但又唔知cut邊啲先岩....所以睇下你地又會有咩意見? 睇下我應該cut咩地方好? 但白川就一定會去, 但去大阪定東京個邊好呢? 我地又怕如果八日都去哂大阪奈良京都白川會悶...哈~ 又想登富士山....(嘩愈講愈貪心!)

    回覆刪除
  20. 非常同意  Siucheuk !! 去旅行不要太趕太辛苦呀~~

    回覆刪除
  21. 真羨慕!很久沒去過旅行了。

    回覆刪除
  22. 嘩! 沿途有很多名勝古蹟呢! 好一個歷史之旅! 「大阪」是這樣寫的啊! (從前是叫「大『士反』」,但後來因歷史原因,*有武士謀反之意 而改成了現在的「大阪」)

    回覆刪除
  23. 我之前買既機票,係大阪去,大阪返,逢星期三,六起飛,所以我揀星期六去,星期六返,好似抵D,如果你買D機票係大阪去,東京返就會貴d呀,D行程都好唔同呢...
    siucheuk講得岩呀,夜車只係for長途車,例如大阪去東京or北海道咁先會坐夜車,又有好多限制,我個陣揀JR夜行巴士由東京返大阪,坐左十個鐘車,係唔好訓的,但非常慳錢,
    JR 7 day pass真係好抵,我可以充分用晒呢張pass,一程地鐵都冇搭過...哈哈

    回覆刪除
  24. 個行程咁密,得八日好難玩得晒喎.渣火箭都唔掂喎.好多地方真係到此一遊.你呢個行程最少一個月啦..咁先好玩..

    回覆刪除
  25. 可惜我唔能夠幫你,唯有喺度祝福你!

    回覆刪除