2007年10月23日 星期二

玩假髮...笑死你!

難得得到十六的同意放上來, 哈哈~
睇一次笑一次


*****


落泊...吉他手...



"喜右似你~! 喜右似你~! 喜右似你~!" (呀羅家英個句呢~我唔記得點寫...)
p.s. 以下這張已成為電腦wallpaper!!



"柯呵呵呵~~~ 唔好影我啦~~~我好怕醜...!!! 呵呵~!!!!"



" 嘩~~~ 我要爬出唻喇!!!!!!!!!!!!"



變返型仔十六先...等大家定一定驚...不過......



好驚呀!!! 我自己睇返都嚇一跳!!!!!!!!!!



到我...



還有少部份在album當中, 因為放唔哂...
夜啲再放埋我同雞雞一齊影既靚相~呵呵~


沒有留言:

張貼留言