2007年10月11日 星期四

Iris's BDay + 在場發生的嘔血事...

前日下班後跟ming shopping ( 零購物...無錢...)
之後上左Chris間bar度同 Iris celebrate BDay~
(只顧玩他們的Lomo...拍了很少相...)



16, me, Ming, Chris and Iris



但...這晚有很嘔血的事發生....
在場中大部份都自己人, 但也有很多 walk-in
突然有一男一女 "攬埋一舊" 由凳碌左落地再碌左幾碌...
我地以為個女仔跌親...無理到
點知過左陣再望下...佢兩個坐在整個場的正中間...然後...
互相 "左摷右摷" ....


我地開頭唔知佢地識唔識, 觀察左好耐...
又見個女仔推開佢...但又摸下佢...都唔知個女仔想點...
佢地啲fds又係度笑, 又影相...
見佢地太過份...我地都好想出手...
結果Chris去左同partner好大聲咁講 "喂要唔要開間房比佢地呀?!"
佢兩個聽到後個女仔就企起身去 toilet
我同Ming即刻好大聲咁扮 嘔!!!
之後佢兩個就搭的士....去左...........xyz


*以下語句會粗俗左少少


頂!!! 好心佢地啦!!!
係bar見到呢啲野唔係話出奇!
但唔該死開少少!!
做咩要坐係場中間啫?!
做戲呀?!?!
知唔知醜加!!!
攪到我地中咁擔心個女仔 "薜底"!!
係咁商量點幫佢好!!! 嘥鬼氣!!!


我同ming岩岩去到時, 個男人仲同我地單眼懶有型!
擺到明唻搵食!!!
我真係頂~佢唔順!!!
好嘔!!!


個女仔清醒返一定會好後悔!
因為個男人激樣衰!!!
呢啲咁既人唔受下教訓唔得加!!!
抵佢出 "車立" 個時 "嘭!!!" 一聲撞到個頭!!!


*****


昨日看了 色‧戒!!!
噢天呀...!!! 很好看!!!!!!!!!

看前會想, 床戲定必是噱頭;看後會明白, 床戲實在不能少!!
但半點 "咸濕" 的感覺也沒有!!
真是一套超好的電影!!!
整部電影內外的任何大小事都做得很細膩!!
選角也好, 演技更好!


不說那些床戲, 其中殺人的那一幕實在做得迫真!
你完全感受得到那種第一次殺人的驚慌失措!! 連我自己都驚!! 哈哈~
還有兩位主角流露出的情感...的眼淚...嘩那些表情跟眼神我到現在還記得!!!
很感人!!!

唯獨不喜歡有錢嘉樂...一看到也便令我想起 TVB 及 港產古惑仔片...


*****


不好意思
這天又讓我看到另一款嘔心poster...( @ Times)
今次好似青蛙...(嘔...)



沒有留言:

張貼留言