2007年10月22日 星期一

Party _ Workshop

照相後, 繼續前一日的workshop
今天攪了個party
我地每位groupmate負責帶一些公司指定身份的人士到場
我就帶了以下幾位~


第一排左起:
Kevin (Desinger)
Katrina (Blogger)
Karman (Fashion)


第二排左起:
Bun仔 (903 DJ)
Chris (Uni. Student)


唔好以為我咁勁搵到咁多人!
其實都係多得 Katrina同Chris
係佢兩位間接幫我搵加~哈哈~
thx u guys!!!



Mike



Daniel



party後就同十六行街街食飯飯~
因為workshop有錢加~
所以我地諗梗點洗左佢好!
哈哈~


返到屋企...因為有個新假髮...
所以我地攞唻玩左好耐!
夜啲再放上來吧!! 笑死你!!!


沒有留言:

張貼留言