2007年10月18日 星期四

藥廠的惡行!

好嬲
真係好鬼死嬲


做咩啫?! 啲藥廠做乜成日都要比咁多leaflet同memo我地?
我地診所得3個人
如果我地想比病人睇 or 派就自然會問你攞啦!
你攞咁多紙上唻唔重加咩?!
我見親到搖哂頭...唉...


聽聞有層膠/蠟既紙都唔可以recycle
是真的嗎??????????????
如果係...咁真係會好大件事喎...
因為呢堆野全部都有層野加...
咁magazine咪唔可以recycle???


仲有啲人好白痴
小小野就要燒一隻碟
喂! 集齊多啲野燒唔得加?!!
唔用個啲碟就攞去recycle啦!
或者買re-write啦!!


真係火燒心



19 則留言:

  1. 宣傳用咁多錢,唔怪得D藥賣咁貴!

    回覆刪除
  2. 冷靜 D ~ Baby !!!
    環保由我做起 !
    [版主回覆10/18/2007 13:54:00]吓..妳.... 好吖....
     
    XDDDDD

    回覆刪除
  3. 咁你又唔駛咁嬲ge,妳快D派哂佢咪當冇事發生囉....haha(即係好似舵鳥咁鵑個頭落地當冇事)

    回覆刪除
  4. May姑與輝公 講得好呀!

    回覆刪除
  5. May姑與輝公  講得好呀! 但我個回應post得唔好呀!

    回覆刪除
  6. 哈哈,鬧得好。

    回覆刪除
  7. 好在你睇唔到出面其他公司同學校姐... 如果唔係你實嬲到暈低
    [版主回覆10/18/2007 13:51:00]睇唔到都估到呢~哈哈~

    回覆刪除
  8. ur thought is pretti cool, n haf sth on a concept of environmental protection from such a trivial thg.
    we need to protect this world altogether for what... for ourselves and our offsprings...

    回覆刪除
  9. wow ...... u got all that junk everyday? so what did u do with all those "envirno-unfriendly" products? place them together to form the phase "I am not a recycle paper"? hehe

    回覆刪除
  10. 我相信是可以 recycle 的, 因家中的舊雜誌都有拿去變賣, 如藥廠的 Memo 或包裝是差不多質料, 那應該沒有問題的.
    妳可以到綠色和平搜尋一下 http://www.greenpeace.org/china/ch/
    燒 CD 已經落後啦, 又大隻又唔方便, 而家梗係用 USB 手指啦, 1GB-4GB 都有, 當鎖匙扣都得.
    講起浪費, 我每天在身旁的影印機發現幾寸厚的 print out 冇人收, 由 a4-a3 size, 在大型印圖機更印出 szie 由 a2-a0 都有, 見到都心傷, 好似見住一棵棵大樹被割下, 而天氣就一日一日熱到好似地獄一般.
    [版主回覆10/18/2007 13:51:00]原來magazine個cover係唔可以recycle ga~但入面個啲就得~ 至於 greenpeace...佢地話唔做recycle個part ga wor...
    而燒碟, 比人個時會方便嘛~所以都無話out唔out既~

    回覆刪除
  11. 環保..........地球無衰老

    回覆刪除
  12. 係呀,呢啲宣傳單張真係好黑人憎呀~啲銀行都係咁架,成鬼日都寄啲嘢嚟sell佢啲product喎~真係好討厭呀~
    [版主回覆10/18/2007 13:48:00]都唔知點解會無人stop佢地...

    回覆刪除
  13. 小琳,你果然系一个细心的环保分子..
    公司呢段时间不停甘开发紧环保的casual鞋,成只鞋都系recycle & 废旧回收材料做的.有卖点.but系其他细节方面,却处处体现出不环保,就好似废纸甘,睇见都肉痛,日日都有过百张白纸系因为print错资料而浪费左。
    点解大家唔小心d呢!!真系无奈啊!!
    [版主回覆10/18/2007 13:49:00]print錯左咪做環保紙囉...唉...

    回覆刪除
  14. 唉....我地都有一大堆~用紙皮盒入晒箱放係度
    又唔知回唔回收得..
    我次次都話仲有~唔要~話冇訂擺~叫佢要帶小冊子黎前打個電話黎先
    仲要唔係新藥喎~D大廠特別多TIM,...
    頭爆

    回覆刪除
  15. 其實呢d紙真係好嘥,用黎寫野又唔得.我地都係lunch用黎墊枱.

    回覆刪除
  16. Haha, Can you send me some, I wanna learn more english. Thanks!

    回覆刪除
  17. 唉~ 小琳
    佢地D人係感浪費
    真係唔應該啊!嬲
    小琳 你中唔中意貓GA??
    我屋企有養貓貓GA 我上載左一張相上個BLOG
    中意不如泥我個BLOG到睇下AR?
    BY: 劉漫漫
    BLOG名: Lau Man Man

    回覆刪除
  18. 你好環保哦!
    唔好咁燥啦!對身體唔好架!!!!

    回覆刪除
  19. 嘩,真是十分勁浪費,不過都唔好咁燥

    回覆刪除