2007年10月18日 星期四

好多怨氣呀今日

今日啲病人好惡死...
之後又比醫生叫左入房 "教" 我
叫我以後學埋點埋數先走
唉...無辜呀...我第一日返工已經想學
但拍檔話唔洗, 叫我可以走先...
咁我咪走囉...唔通賴死要埋數咩...
之前又有話我, 叫我走前同佢講聲先走
話可能有野會比我做...
呀...可能我太 蛇qua 啦...
我開工到而家走前都唔想走入醫生房打擾佢...
又覺得無野做了仲坐係度唔知點咁...
但而家我次次走前都入房講聲 "仲有冇野要幫手?....."


有次執錯藥佢叫左我入房
提我下次唔好執錯...
我認我有時有執錯, 但正正呢次唔係我執加...
嗚嗚.......


我好想幫啲野回收
但我同拍擋講多句都好似煩住佢咁...
唉...攪環保個感覺原來係咁lonely...
今朝打左去綠色和平
佢叫我打去環保署, 因為佢地唔攪recycle
打去地球之友又叫我打去環保署
環保署無人聽, 我就自己打去啲回收公司問
但要我儲夠100kg以上先收
我同拍檔講, 佢話無位比我儲, 叫我比呀姐
但我之前問過呀姐佢話佢唔收
我都諗梗, 佢係咪唔想比我地知?
但點解又唔講得.......


好煩, 唔知點好


2 則留言:

  1. 其實係咪間間診所都係咁既呢? 我gf 都遇過曬你既經歷....
    仲有... 你o係診所打blog 唔驚俾同事睇到個history click入去咩?

    回覆刪除
  2. 我覺你仲未同其他拍擋熟略囉!!!或者係咪同你d拍擋相處有問題呢???
    如果同同事嘅關係好的話,好多野都易辦好多。
    而老細所講嘅說話,以後照做就可以,無需介意。
    而喺做野嘅地方做環保,我估你要喺唔阻到工作同其他同事之下先好做
    其他同事或老細有時唔會睇諒你嘅苦心。
    祝工作順利

    回覆刪除