2007年10月31日 星期三

TVB拍攝


我個blog就係0係呢度 "出世" 加喇~haha~



嘩屋企打燈後漂亮得多!!! XDDDD



今日繼續錄影~


放工後就直接在銅鑼灣拍攝
之後再到QM, 我順便攞埋藥...因為聽日要照CT Scan喇...
其實應該係昨日開始食加...我遲左一日呢~hehee...
比姑娘 "丙" 左我幾句...哈哈~


最後又唻我屋企拍, 訪問埋爸爸媽媽
哈哈~ 佢地好似好緊張咁...


呀~ 不如我來個小插曲吧! 不過好無聊加喎~ hehee...
係我今朝同十六既對話 :


我 : BB~
十六 : 點呀BB~?
我 : BB你今日揸車車返工呀?
十六: 唔揸車車呀~
我 : 咁你搭車車呀?
十六 : 應該都係搭車車啦~ 做咩呀?
我 : 哦...無呀...我諗住你如果唔揸車車又唔搭車車, 咁可以陪我搭鐡鐡之嘛~
十六 : 哦好吖~搭鐡鐡囉~


.......大家嘔左未?


 


沒有留言:

張貼留言