2007年10月3日 星期三

我們的 六‧四

順便登一下尋人啟事
我的舊同學! 無論小學中學
如果你地係報章得知我日記
請你地唻留言啦~
我好好好想聚舊呀!!!!!!

***

Wing就係其中一個, 睇報紙見到我後
唻留言既中學同學~
當年我地好friend ga!!!



我所講既六‧四, 其實係好無聊...

因為今日我的舊同學Wing問我 : 你記得我地中一時既六‧四事件嗎?
我梗係唔記得啦...
原來, 當年既六月四日, 我地全班日都要測Geog
個Miss好好烚, 我地全部人就狂出貓!!!
點狂法?! 就係..."喂! 有冇人知第X條係咩答案呀?!" (勁大聲地)
"好似係A啩!!! 等我睇下書先...!!!" (明目張膽)
結果Miss哭了...然後叫訓導上唻
Wing係其中一個比人篤左出唻!! XDDDD
第二日全班重測...


沒有留言:

張貼留言