2007年9月20日 星期四

昨日放假好開心~~~

靚雞雞: 我靚雞雞第一餐就食美味意粉...幸福....

全白環境, 很好很好...

食物太多...很難挑...

雞雞睇到眼定定...食得未?!

靚雞雞 : 姐姐...我..我...我透唔到氣呀..............

靚雞雞 : 呢味餸...咁似我對翼既...????

靚雞雞好飽飽~~~

昨日放假呢~好開心呀!
為我既 "甜品" 作出開始!!
就係買焗爐 同 餐具!!!
仲去左 $10店 同 女人街 掃貨!!
又去左想去好耐既 風月堂 食飯!!!

為左個焗爐...周圍格價呢...
最後去左國美買, 平泰林成舊水呀!! 哈哈~

係 $10店 行左差唔多兩小時!!!
買左兩大袋都係 $2xx 咋!! 好開心!!!
仲買到隻 $10 既靚雞雞公仔!!! 勁可愛!!!

係女人街講價講得好成功!!!
勁有滿足感!!!

仲買左個laser鬧鐘!! 好正加~~~

至於風月堂係MK MTR 出口 Bossini 樓上新開個間!!
有露台個間呢~~
好靚靚呀!! 啲野又好味~ 又唔係太貴!!!

遲小小放埋相, 同大家分享埋會仲開心!!! wakakkakk!!!

16肖像畫大尼龍袋!!!

投射鐘, 好鬼靚加!!!

 


沒有留言:

張貼留言