2007年9月27日 星期四

嚇親我的 A1

好多謝報章咁比面
放到我咁 "大"
其實我都只不過係一個好普通既人
有你地 "照" 住, 我才有機會得到這麼一次 "特別" 的回憶~ 
還有你們讓我重拾影相樂趣~~~~~~~~


多謝哂!!!



*****


影到好warm咁bor~XDDDDDDDDDDD


哎吔呢張笑得咁假既...


表達我平時就是在這個位置寫blog吧~哈哈~



上左A1係第一個嚇親
見到自己以前影個啲bikini係第二個嚇親...
由我睇到第一張bikini...就好驚下一張唔知會係咩...
一路驚到落第五張先鬆一口氣...(我上網睇)
XDDDDDDDDDDDDDD
還好最後一張是我喜歡的其中之一...呼...(汗顏...)



沒有留言:

張貼留言