2007年9月18日 星期二

診所的奇怪病人

現在上班
懂得的多了
經我手的事情也相對地多
出錯的機會...混亂的機會...也多...

今天有位病人朝早打來叫醫生回覆他問題
我說今天病人太多, 未必能立即回你, 等一下吧
怎料他隔一段時間又打來...
但醫生真的沒有時間嘛...
到六點多, 又打來
由於今天接的電話太多
我一時忘了他的名字
我叫他再留一次名
他便罵我..." 吓?! 我打咁多次唻你仲問我咩名?! 呀姑娘! 你到底有冇幫我問加?!!...."
還好我EQ高, 他一邊在電話罵, 我一邊用電腦...哈哈~

***

"焦慮先生"

每個星期都會有一位男病人, 我在此叫他做 "焦慮先生" 吧~
他得的是焦慮症
今天沒有他的booking但都 "鍾" 左上唻...
一入門口便不停問 " 到我未? 等幾耐? 仲有幾多人? 醫生返左未? 醫生啲藥係咪無料到? 點解我個頭仲係咁痛? 痛到我去左養和睇..." 不停問問題...

我經驗不足, 不夠膽應付他, 還是交給拍檔好了...
拍檔問他 " 咁你睇左養和邊個醫生吖?"
.....

.........

..............
拍檔問了他十次都有...
期間他只是問非所答...
最後得到的答案是 "我無睇到呀...太多人...我走左..."
..........真係笑死我...


我話 : 
"焦慮先生" 好得意
拍檔笑說 : " 佢之前仲話請我去日本tim! 比佢笑死!!"

***

 "興奮男"

還有一位年青男病人
叫他 "興奮男" 吧~
當初我不知道什麼事
他不停 "了" 我傾計
我出於禮貌便跟他傾
但他好像不想收口似的...

他從醫生房出來後
叫我幫他預約
但平時他不會的
我便叫他等等, 因為在執藥
接著醫生便叫我進去...
醫生說 " 以後 興奮男 來, 你便躲起來吧...他的病症是 長期處於興奮狀態, 會 "了" 女仔, 我知道他煩著你了, 試過有一次, 有一位興奮症病人跟我傾傾下, 突然在房內打筋斗...."
我說 " 嘩...係咪食左藥先咁..."
醫生說 " 錯...係未食藥..."

那我便躲在藥房
我聽到 興奮男 不停跟拍檔傾計不願走...
害我站在藥房很久...on居居...


1 則留言: