2007年9月8日 星期六

FYK舊生大聚會!!! (照片會不停追加~)






全體大合照~!!!

Hey 4D  GUYS!!! READY!!!!!!!!!!!!!

E~~~~~~~~~~~~

當年的4D班來個大合照~最多人呢班呢~heee...

四位布吉團友!!!

mayling, me, ball, burn, yin, johnson and momo

fung, chorman, mayling, me, burn and bighead

五猛男!!

絕世好男人Johnson!!! (他的女朋友 "妳" 有在看吧?  keee...你真係搵到寶喇!!!)

Burn Burn~我成日跟佢周圍去加~~~

ar fung~

mayling個女已經返梗學!! 三歲喇!!! 同呀媽超似樣!!!!!!!!
另外仲有兩位女同學都結左婚生左BB lu~
見到呢啲 "細版" 舊同學, 感覺超得意呀!!!

坐中間的梁x恩剛生了BB呢~三個月大了!!!

白痴大頭...

最愛這些自拍~~~

係酒樓玩到點幾
人地唔收工我地都唔識走!
之後有十多人繼續下場~ 唱通頂K!!!
玩到傻...叫到喉沙...隻右手今日仲痺痺地tim...
因為玩乜都要用手嘛~哈哈~~~

*我輸到傻呀!! 玩乜輸乜!!!
  好彩大家鍚住我 唔洗/ 唔比 我飲酒咋~XDDD  如果唔係實醉屎!!!
  不過我都玩到high high地...同飲醉無分別...
  咁我罰咩?? 咪就就係比人打囉!!!



**部份照片 偷自 何小燕 日誌

http://hk.myblog.yahoo.com/carol-ho





沒有留言:

張貼留言