2008年6月30日 星期一

小琳數星星 - 李司棋


前陣子在一個很緊急的情況下
訪問了大契李司棋
佢真係超級好人~
大家上去睇下啦!

http://blog.tvb.com/shootingstars/


仲有之前訪問過的二汶呀~
我邀請了她出席我的書展活動
希望可以成事啦~



這個星期我也訪問了兩位藝人
先保持神秘感吧~ hehee...


11 則留言:

  1. 我好鍾意睇司棋姐啊!
    司棋姐那套《山水有相逢》真係超好睇!演技超好!
     

    回覆刪除
  2. 努力啊....等你出新書

    回覆刪除
  3. 司棋姐講啲嘢應該幾感性吓 期待佢既訪問同你本新書呀!~ 努力呀小琳

    回覆刪除
  4. 小琳姐姐:
    你就好,可以見到明星,仲要係演技超好的大契李司棋和唱歌一流的林二汶.
    恭喜你出新書!!! Good luck!!!
    I hope you see my blog when you are free!!!
    ♥☆施晴★♡ 小妹妹
     

    回覆刪除
  5. 哇..你就好啦小琳...
    我都好想同司棋姐影相喔>.<"
    大人物嘛~呵xD

    回覆刪除
  6. 好厲害......近朱者赤.....遲些小琳都變大明星 ^^
    [版主回覆07/01/2008 01:14:00]唔會啦~當藝人太不容易了...

    回覆刪除
  7. HI!每次訪問前要做D咩步驟嫁?
    [版主回覆07/01/2008 01:13:00]上網搵資料了解左個被訪者先 然後就住個訪問既方向去諗問題 我主要係問啲感性啲既野, 例如屋企呀, 感情呀個啲 一邊傾計一邊再了解咋~

    回覆刪除
  8. 你就好啦小琳,可以同咁多明星一齊影相,好羨慕你呀

    回覆刪除
  9. 我好鍾意睇司棋姐啊!

    回覆刪除
  10. 小琳,妳本書名决定咗叫乜未吖?

    回覆刪除