2008年6月24日 星期二

游船河~


兩個月前約定既遊船河舉行左喇 ~
我哂到成舊炭咁lu~~~~~~~ 好開心! 不過好痛...連咀唇都哂傷埋...




我地 (某啲人) 自己游哂上岸 (超攰...)
係個小瀑布度玩左陣
好舒服呢~ 啲水好清涼哦!
我自己一個人係啲石度周圍爬...遠處聽到波子鬧我
"呢條友真係乜都夠膽死...又自己周圍走!"


水好清,好似去左外國咁 ~


 驚嚇....


我玩左兩次wakeboard
唔鐘意玩亦玩唔到...放棄...
都係做返我最鐘意既 "靜靜地哂下太陽" 同游水算了~



好黑好黑~
不過我膊頭有上次釣魚時哂既背心印...好肉酸!


 


型男?

都是暴力的...
(可憐的肥雞...)


之後成班去左白沙灣食海鮮
好味但老闆勁sale貴野,真火滾!


沒有留言:

張貼留言