2008年6月10日 星期二

新朋友


阿豪,Ben,Alex (Cloud),Yan ,我,阿鼠,小成


Alex 和小成都是我和Herman在戰場上的戰友
很明顯,我們是打機認識的,哈哈~
Alex在戰場上叫做Cloud,我努力在現實中叫回他做Alex
但暫時還是不行...haha...



另一個晚上和Cloud & Ben上Cafe坐到兩點...
我係度玩Cloud新買既 超合金 六神合體
我無睇過呢套野,但鐘意玩機械人...



還有他新買的Gundam公仔,好可愛哦...
我們拍這張照時都幻想著自己是駕駛員...(OMG 好電車男呀!)



你們都是很風趣幽默的朋友,笑不停的...


****

打完藥,啲皮膚好痕,特別心口位置,我R到傷哂...
抵抗力真係差左...生飛之、牙肉腫同埋流牙血...刷牙超痛...


沒有留言:

張貼留言