2008年6月13日 星期五

My Black Day!

多謝大家既書名意見呀!
我同出版社會好好挑選的~


剛剛收到醫生電話
話我血小板很低呢...只要28粒
佢話正常人應該有150 (我應該無聽錯)


****


尋日整親條腰...嚇屎我了...
我烏低身攞重野,腰就閃左一下!
嗚...痛到好似啲阿婆咁一邊叫一邊慢慢拉直身子 "哎吔陰公囉痛死人咩..."
提起隻腳行每一步都痛哦...
去完廁所仲要著唔返條褲...彎唔到身嘛...


尋日係我Black Day喇
十一點幾彈起身再衝去覆診
我唔知醒呀陰公!
去到醫院出lift時正正撞到成班醫生收工!

譚醫生 "哎吔乜你而家先唻呀?"
我 "嗚~你唔係要走吖嘛...唔好啦...睇埋我先...." (哀求樣)
譚醫生 "你跟我過唻啦~哈哈! 好夜訓呀?" (一個發緊光既天使)
我 "..............係呀...hehe..." (唉成班醫生望住我,好尷尬)


一路行入房佢一路問我最近情況
"你最近覺得點點點呀?"
"我覺得咁咁咁呀"
成個覆診過程我地都無坐低過...
真係好好笑...


講返條腰
叫左Chris陪我去法國醫院呢
醫生話只係拉親啲肌肉,食消炎止痛藥可以了~
還好我今日起身後真係好左好多...


不過,今日最黑仔的不是這些
而是分別被兩個人的說話傷透了...
雖然我將佢當成笑話
但我其實頗在意的...


沒有留言:

張貼留言