2008年6月10日 星期二

LangKawi_浮羅交怡_Day5_我失戀...


今日好樣衰
大家遲左起身
人地KLCC八點半派飛 (上樓上睇風景既飛)
我地九點先去到
己經派哂了...唉...


不過我地遲左起身都仲要係酒店食埋早餐
係報應...
結果我地選擇上左第二高既KL Tower
又係行過去...


 很累吧...


當地人多數都有車, 所以無乜人行路...
是否因此...而令電單車停燈位都要踩住斑馬線??
我地簡直係行馬路過而唔係斑馬線囉...
同埋佢地係會偷步...唉...



上到KL Tower最大收獲同失落就係...呢位  "小0架仔"!
亦係我既失戀故事...


我估佢係日本學校學生來旅行吧...
見到呢位小0架仔之後我發左癲
佢好靚仔呢!! 可惜影 (偷影...) 極都影唔到正面...!


我係咁跟住佢偷影, 哈~
Burn就幫我拍佢DV
我好想好想同佢話不如一齊合照加...但我怕醜!! wakkakakak!!


最後到我有勇氣去同佢合照時
佢己經走了...嗚嗚....
我失戀喇...>_<


佢啲動靜係好不羈好有型
咁細個就已經咁吸引, 有前途呀!!!



我比Herman睇下面呢張相
我話 "哎吔你睇佢幾型仔~ 咬住個望遠鏡~ 好sexy!"


Herman話 "呢啲野好睇人加喎...如果咬望遠鏡個個係我你實話我 kai子 啦..."

我話 "咁你又講得岩喎!!!"

結果我比Herman打了一下... =__= 做咩喎...又係你自己講既...



佢地好比心機畫風景
比著香港啲小學生,可能己經唔知走左去邊了...哈哈~



在機場比ar Yin跣左一獲
攪到大家要在入 "習" 前隊哂呢幾支野...
我個支係全滿加!!!
飲杯啦大家...哈哈~



返香港lu...欣賞下黃昏吧~~~



有兩層...好靚~



7 則留言:

  1. 個日本小o架仔又真係幾靚仔喎, 側面都好吸引呀!

    回覆刪除
  2. haha~可能幾年之後會發現佢做左明星~仲拍埋d日劇tim wor~

    回覆刪除
  3. 我入閘前又係隊左成支水呀~~

    回覆刪除
  4. 好多電單車呀....!!
    d風景好靚呀..我好鐘意睇呢d風景....
    真係好舒服...!!哈哈^^

    回覆刪除
  5. 真是好靚仔..

    回覆刪除
  6. 天空的黃昏真的很美 ~~ 謝謝分享

    回覆刪除
  7. 原來你係一個正太控....

    回覆刪除