2008年6月19日 星期四

升返喇!

昨日驗血後
在病房邊看書邊等報告
半小時後,姑娘又跑又跳的來到我身旁
戴著cap帽的我,抬高頭看
只見她口罩上的雙眼己瞇成兩條彎彎的線

"恭喜妳呀 ~ 份報告同你一樣咁靚呀 ~ "

我再一次感到出自內心的快樂 (前一次是出院那天houseman問我 : e?你仲未執野呀?)
"真加?! 過左100呀?"


"係呀! 104 呀! 恭喜妳呀!" 她跟我握握手


不過血小板可以升得快亦可以跌得快
不能掉以輕心哦!
星期五要再驗多一次血
合格的話當天才能打針


我要加油!!
因為我要報名學潛水!
十月尾我哋去沙巴喇!!
去7日呀! Yeah!!!!!


沒有留言:

張貼留言