2008年6月10日 星期二

LangKawi_浮羅交怡_Day4_KL吉隆坡


今日一早搭飛機去吉隆坡KL喇...
勁好天囉! 唔想走...
係酒店例牌影張 "床上大合照" 先~



好鐘意呢張相呀, 我同波子好夾 ~ 個樣勁衰格



大肚腩 (我最扁!!!)



無聊相, 我演技唔錯吧~ haha!



係車站轉車, 搵極都搵唔到去邊度轉
後尾發現要行好遠, 改搭的士...不過啲司機好唔友善...
唉...呃遊客錢呢啲事真係度度都有...



搭梗的士去酒店,我覺得呢張相我好似阿媽囉!! 帶住兩個小朋友咁!!



我地住Times Square Hotel
下面有大大個shopping mall
但感覺似係一個大大既旺角

我地周圍行, 去左某mall既food court食lunch
亦係唯一一餐難吃的飯...之後shopping
最重要當然係去supermarket買手信啦~
夜晚步行到阿羅美食街食飯
期間經過星光大道~



阿羅美食街街口



我地想食個間無開...最後揀左呢間




一定會叫我最愛既奶油蝦!
仲叫左燒魔鬼魚、馬拉盞通菜、福建抄麵、炒飯、乜乜排骨...飲拉茶
奶油蝦真係好好味呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


之後我地又周圍行...


 奶油蝦~*


 
遠觀KL Tower夜貌~呢張相我用左好多心機setting ga...



我地唔識路
只係向住KLCC既方向一直行
閃亮如水晶的KLCC係一堆燈光暗淡既大廈中出現
我地都興奮大叫!


努力穿過重重大廈
用了四十五分鐘
終於到達了!!!



呢晚完全滿足左我同Burn對影相既樂趣
我影到跌哂膊都唔理!! 身旁水池勁多蚊也不顧!!
照片美就好了!!!



可惜器材簡陋...影埋個人啲光真係好唔得...



好夜了...返到酒店放低啲野
又再行返去阿羅美食街食榴槤同山竹
周圍行傾下計, 夜一夜先返酒店訓...


8 則留言:

  1. 愈唱愈強``容祖B!2008年6月10日 晚上10:46

    嗰隻奶油蝦好鬼正咁WOR!!
    搞到我而家都不禁有D肚餓..

    回覆刪除
  2. 唔係,影得好好啊

    回覆刪除
  3.  我都係唔識路, 都同地你地一樣望住KLCC方向行

    回覆刪除
  4. 马来西亚好吾好玩啊?
    早d识你仲好啦,因为我系马来西亚人, 你黎到实带你去玩!!嘻嘻!

    回覆刪除
  5. 真係好鬼鍾意上面呢張相!好戲之人!

    回覆刪除