2008年6月10日 星期二

LangKawi_浮羅交怡_Day3_Fishing


條魚係個guide釣的, 借唻影下相, haha!


係Langkawi無咁多野玩
所以呢日我地出海釣魚
九點出發釣到兩點, 十一點個時落勁大雨, 超凍
但落雨時啲海水係暖,我放對腳落海水度,好舒服 ~



船家掉啲雞皮落海度
估唔估到佢點解咁做?
原來係用唻餵海鷗 (我估佢地係海鷗...)
引左好多海鷗飛埋唻! 我好開心!! 不過影唔到佢地...太快了...


個guide買左 Nasi Lemak (辣死你阿媽飯) 比我地食
係當地很出名的
街邊賣的是用報紙包著
好好味!!!



架船行得超快
我地坐係凳度無野扶住
同浪對衝時成個人會離凳
超刺激!! 全船人尖叫!
但"凳"到pat pat同腰骨勁痛...不過好好玩~


釣左三條墨魚同好多魚
之後攞哂唻尋晚食個間 "美香" 叫師父煮
超好味again!!!



又唻椒鹽鮮尤



大魚攞唻蒸
細魚煲哂燙



個guide車我地返酒店途中
經過一個beach
我同burn又貪玩地衝左落海
好好好大浪! 啲海水好暖!
不過上水就大獲喇...好凍...



又放下我地啲失禮相
間房好好好好好亂!!!



呢晚我地出左去酒店對面既露天停車場
影左好多相, 玩到凌晨三四點
下一篇網誌再講~


沒有留言:

張貼留言