2008年6月17日 星期二

終於回家了~

 
BB青蛙啲毛毛好滑哦~
仲有貓貓手掌公仔手指套 ~ (諗左陣先諗到呢個名...其實係電話繩哦~)

****


我今朝好早就起左身
希望為 "血小板" 做點事...
就係  練   太   極   ~


唔知對升血小板有無幫助加...
不過好過乜都唔做嘛


結果一抽完血...
我就訓返喇 ~ 哈哈哈哈!!!


十一點半houseman入左唻
" 小琳 ~ e? 你仲未執野呀?"

我聽到佢咁講我即刻開心哂!
" 走得喇? 我合格喇?"


"係呀,頭先幫你打電話落去問左,你由48自己升返上67喇 ~ 雖然都仲係低,但應承左你升到少少都比你返屋企嘛 ~ "


"嗚...你太好人喇!!!"


呢位houseman同我差唔多年紀
間唔中會同我吹下水,好攪笑 ~


但我聽日都仲要返醫院
因為日日都要check住我啲血小板指數...
雖然係要走唻走去
但好過坐係病床呆一日嘛...
今日要狂食有營養野
聽日唔可以再跌!!!


沒有留言:

張貼留言