2008年6月10日 星期二

LangKawi_浮羅交怡_Day3_Night


我地第三晚就係影左呢堆相喇
其實係影左超級多, 不過揀幾張算了~


個停車場黑文文
又一架車都無 (牛屎仲多過乜...)
原本係出唻睇星同影星 + 吹水
後尾發掘到呢種玩意, 有排玩



我地扮梗舞台皇者...


 波子
 ar Yin
 我
 時空轉移!


以下係外星人篇...


 波子
 Burn
 Me
 Pooh
 龜波氣功!
 "吹咩~"
 靈異照片...
 千手...


Making of...
大家都好期待照片出來的效果~



我地因為無工具
得兩部相機同一支電筒
我的相機負責影相
另一部相機在我們身後做打燈效果
要它們用步閃燈很不容易呀...
但結果出來了很多白痴照片!! (有好多太肉酸, 我無放喇...)
因為要它閃燈 (打燈) 即是要按快門哦~ 哈哈!!!



大家可以roll返上去睇下啲相做比較, 哈哈~


9 則留言:

  1. 好靚呀~~我想問吓你地點可以做到凌空用光來寫字??

    回覆刪除
  2. 55...........我都好想知點樣整到咁ge效果呀~

    回覆刪除
  3. 好靚呀~影得唔錯喎~

    回覆刪除
  4. ...........我都好想知點樣整呀 ~ 教吓我哋

    回覆刪除
  5. 很有趣和神奇呀! 你們怎樣可以做到凌空用光來寫字?

    回覆刪除
  6. 你攪咩野呀? 不過又攪得幾得意, 幾好喎!! hehe....

    回覆刪除
  7. 愈唱愈強``容祖B!2008年6月10日 晚上10:41

    哇哈哈...
    好搞嘢呀你地...LOLXD
    你D動作好搞嘢``
    E?? 咁姐話嗰個喺05年JOEY CONCERT嗰個係咪你嚟嫁??

    既然原來你都係佢小小FAN
    STARLIGHT嗰個你有無去睇呀?? ^0^
    JOEY話隻DVD會有特別版呀, 而家LEE隻DVD唔夠喉嫁~~
    如果你有$$嘅話, 就等DVD特別版出啦. : =]
    會有MAKING OF , 可能仲會part1+part2
     

    回覆刪除
  8. 鄧小琳......
    我記得我有講過.........
    嗰..d..係.. "鷹" 嚟ga!!!!!!!

    回覆刪除