2008年6月20日 星期五

唔見左Siulam + SiuHerm...

我今晚好唔開心
因為我唔見左張 Siulam (聯邦咭) 同 SiuHerm (自護咭) ...
SiuHerm己經係第二次唔見了...


我仲岩岩打左輕吉同肥蟹出唻...
點解我會咁白痴整跌加...
我知我應該係搭小巴時跌左...
當我發現唔見左之後對手軟哂...無哂力...仲有少少手震...
維持左好耐...


我知好多人都會覺得我傻
為左兩張咭咁唔開心...
但我真係放左好多心機落去...仲有好多回憶...


20/7  有比賽喇...
而家先唻唔見...
邊有咁多時間打返哂啲機出唻...


我個心好痛呀...真係好痛...


事發經過 :


20/6晚凌晨一時半左右
由銅鑼灣開出的觀塘紅van最後坐位
以及由觀塘去廣田總站的綠van

如果有好心人執到呢啲咭
上面個名係Siulam or SiuHerm...
其實無論係咩名都好
麻煩你地交去銅鑼灣世貿六樓既Namco機鋪啦...
唔記左張既人真係好慘加...



9 則留言:

  1. Siulam,I'm glad to be NO.1..HAHA,don't so unhappy la..maybe the god let you have something,then let something leave you. maybe it is an exchange..If for your health,i think it worth.so pls let it go,you'll get the new one,another new and better and the missed one...
    I am starting to visit your blog since several months,cause we have the same word in our name,hehe,I very like ur life attitute,so..pls keep happy,keep going,keep fighting...I will come back & see u again~ ^_^
    PS:DON'T SLEEP SO LATE LA..IT'S NOT GOOD FOR YOU!!~

    回覆刪除
  2. 小琳, 我係自護大將
    我地會盡力咁同你問人有冇見過架啦
    今晚開住張新咭吧
     
    ps: 其實我一直有看這個blog...但估唔到..會撞到真人的你...
     
    世界真是細之又細, 小之又小 ...

    回覆刪除
  3. Halo~~ 我係sze呀 唔知你仲記唔記得我呢@@" 我有同你一齊打過自護果邊的 ~~ 唔駛灰wor 成個香港得世貿有戰場之絆,如果有人執到張卡一定識拎返來世貿的,只要我地發散哂消息出去好快會搵到,我之前都有試過唔見卡,結果都搵得返 放心啦^^~

    回覆刪除
  4. 再加多句先@@" 你個blog好靚呀~~ 勁鍾意你個海同沙灘^口^~

    回覆刪除
  5. 放心啦!是妳的終會是妳的,失去方知那麼可貴,唔知下次又會如何呢!不是那麼重要的一次又一次失去,學懂什麼似的!學懂了!小事上失去是學習不會那麼容易失去重要的事物!啊!感謝妳的提醒!要好好安放和處理重要或不重要的任何事物和東西了!即時行動!Thx!

    回覆刪除
  6. 唔好唔開心
    相信找番
     

    回覆刪除
  7. 我都試過唔見[頭文字]張咭,真是好唔開心
    不過,如果真是有人執到你咭,一定比返你

    回覆刪除
  8. 小琳姐姐:     
    我相信您一定可以找番ge!我會支持你ga,有時間去see我個Blog:
    http://hk.myblog.yahoo.com/tszching33
    施晴 小妹妹

    回覆刪除
  9. 一方有難,八方支持  立刻發起 幫小琳揾卡大行動  即時開始  切勿延遲

    回覆刪除