2008年6月27日 星期五

第二針

今朝唔知醒
比姑娘打唻吹我...
結果我兩點先去到... ><


唔記得買定啲野食同野飲...
吊左三個鐘...都唔知點算...又餓又渴...


大將打唻問候我,知道我咁陰公
就上左唻買野比我食
同行仲有Kit神 ~ Wow好surprise! haha


落完藥頭暈暈
但都跟左佢地落機鋪
睇佢地玩,成班人一齊食飯


Cloud送左隻mario公仔比我做生日禮物
阿成女朋友就送左隻自己夾既小雞公仔 ~ 因為聽到我話鐘意佢個隻...
我唔舒服走先,你地又會關心我返到屋企未...

從來無諗過打機都可以識到朋友
而且仲要係心地好 ~ 真難得


呢幾日應該會攰爆...休息下先...


沒有留言:

張貼留言