2007年6月21日 星期四

馬鞍山_消夜



下圖: 成晚ar yin都比呀波同呀臣輪住打...哈哈~

今日好Hot r...爆哂汗...
太陽下玩狗玩左一小時...
有好多哥基呀!! 好好好開心!!!
之後又玩左陣貓...
不過真係唔得...我隻眼比貓貓攪到勁痕又痛...半小時都單起隻眼...(貓敏感)

ar yin去按腳, 之後個啲人又順手幫我同pooh按手...嘩~~~~好抵! 一人價錢三人同行!!!
去左間兩點數既地方坐, 超飽...
太夜了...到波波家訓...
我除左頭巾坐係廰
佢呀媽唔知我唻左, 一出房門見到我嚇左一跳! 哈哈~佢以為我係呀波呀!!!  
我倆個傻下傻下...傾到四點半先訓覺...


4 則留言:

  1. 妳地係佳滿茶餐廳食野喎~~~ 果度d野都幾好食

    回覆刪除
  2. 小齊: 勁喎~我就無留意咩名喇...哈哈~除左幾好食仲幾好服務!我地埋左單, 但佢仲不停幫我地倒茶~^v^

    回覆刪除
  3. 馬鞍山中心的佳滿??我仲以為係隔離間翡翠o添!!

    回覆刪除