2007年6月8日 星期五

Rome (APM) / 單車 + 跑鞋

20070607

午飯和朋友到APM的 "Rome"
吃了這個Baby Pork Ribs
嘩好好味呀!!! 味道岩岩好!!!
啲肉又唔黐骨~正!!!
但好大份, 一個食會食唔哂!

waiter介紹我飲, 因為我request唔好太酸...但又要飲fruit juice...
呢杯野不錯呀~好似係strawberry + milk + 椰奶

到HabourCity 行街街了
發現對出海面有好多黃色泡泡...好嘔...
但我卻走左落去親身睇下, 哈哈~
有陣味, 不過係一陣青草味...
唔知係咩唻...好核突

呢 "餅" 野最嘔心...大風時, 上面啲泡泡會吹起哂, 周圍飄, 好驚...!!


16說要送我一架單車陪他練跑
精挑細選
買了以下呢架~靚麼??
還特地加了供人站立的 "兩舊野" (唔知點叫佢嘛...) 同埋個 basket
不過我地成十二點幾先落街踩...
我差點轆過一隻小青蛙呀!!
好危險!!我即刻落車安慰下佢...
佢嚇到唔識郁...好慘...對唔住呀...你唔好再企係路中心喇...

20070608

今天找16午飯了
飯後說陪我去買跑鞋
送我的~
本人一直不想買跑鞋...
因為款式很醜
不過...我要變身成為健康少女
非買不可...
謝謝16在我 "變健康" 的路上所作的支持!!




***

己定了在下星期一, 在QM照那個正電子scan了
會沒事的!! 沒事的!!!







沒有留言:

張貼留言