2007年6月17日 星期日

來自北京的和尚大師

今日去左見一位來自北京既和尚大師
飛菲律賓醫人途經香港
要經人介紹先可以見佢

其實我係唔信教
亦唔信有人可以咩都識醫
不過為左父母放心...咪試下囉

佢係著住一身和尚服
肥肥地, 個樣都幾祥和加~
啲國語都唔太難聽既~

佢問我, 為左呢個病, 開心定唔開心
我話 唔開心
佢話 你係唔應該唔開心, 你應該要開心
因為唔開心, 人就自然會病
人既身體係由人個腦去控制
你想身體點, 個身體就會點
所以你唔可以成日都諗住自己係有病
咁慢慢個病就會離開你

佢仲話, 我係人地面前幾開心都無用
因為我根本會係人既背後喊
我聽到呢度就忍唔住喊了...
比佢講中左呢...
不過佢話 喊都係一件好事
因為眼淚係由 賢 流出唻 (...我應該無聽錯 ^^")
喊完個人係會舒服啲
但希望下次見到我時我係一個帶笑既人

而醫病最重要係心境
所以建議我可以去北京, 他的寺住一段時間
跟佢們唸下經, 做下工
佢話個度環境好好, 個個人都住得好開心
同時亦會開中藥比我, 同埋針灸
好返哂, 就可以隨時返HK
聽聞佢世代都係醫師
祖先亦係皇宮內的人

佢亦話, 信唔信佢都唔緊要
最緊要, 我心境係開朗
完全放開就可以了

***

見完佢
有種舒服既感覺
直至走左個一刻
我都有種 "唔理世事" 既心態
即係好似對  愛情, 金錢, 任何煩惱  都忘了
但走在大街上一段時間後...
世俗的煩憂又回來了......

忘了說...

腎係負責上半身功能, 如果你傷心情緒差, 會影響腎功能, 亦即係你上半身所有器官, 所以情緒真的很重要!!!


15 則留言:

  1. 喂喂,try吓啦!可以一試.

    回覆刪除
  2. 小琳可以考慮吓喎 ! 可惜我未有機緣拜會大師  但我幻想吓北京寺院既空氣, 個肺都已經好舒服, 相信喺寺院練功4小時肺部吸氧量已等同喺香港練功6-8小時呢

    回覆刪除
  3. 跟大師的短談,都令妳有良好的感覺. 我同意心境很重要的. 跟你很像...在人前很開心,但在人後會很易喊的,當俾人講中左又會喊. 希望妳可以開開心心.

    回覆刪除
  4. 其實大師講得好啱, 妳的感覺也是對, 煩腦~~日常生日, 工作, 金錢, 愛情, 是真的那麼美好嗎? 現實是怎樣需講la~~ 其實生活可以簡單D, 什麽都用理會, 心情就自然好la~~, 但醫癌症要信西醫, 調理身體就要信中醫, 相管齊下

    回覆刪除
  5. try the best..... !!!! 我經常都有到你的blog 睇...你好叻...好堅 !! 心境真係好緊要的... 唔識你既我...都會支持你架....takecare !  

    回覆刪除
  6. hahhaha ~~ i think he is not talking about 賢 , i guess 心 hahah ~~ if heart is more make sence wor ~:P hahah ~~

    funny ~ but for what he said is rite ~ keep urself happy la ~ Dr also say that to u all the time ka la ~ ifu are unhappy ~ ur body will understand persssure and ur internal body will not funtion well ~ if happy ~ everything is better ~ happy D, illness also less ~

    dont' worry la ~ u will be fne kei ~ i will keep pray for u ~

    回覆刪除
  7. 新幹線: 是一個頗大的決定呢... 黑雞: 對呀...大師也說他會令我把肺部練好! 玩具: 係囉...如果上左去....咁西醫方面又要放低一段時間...唉... akira:我都幾sure係kidney ga~因為佢雙手都指住個個位, 所以一定唔係心呢~hehe...

    回覆刪除
  8. 無錯,最緊要保持心境開朗。正所謂D日子開心又係要過,唔開人又係要過,咁點解唔開心咁過呢?

    回覆刪除
  9. 不妨試吓(如果有時間)

    回覆刪除
  10. 有時覺得這些出家人和相士就好像是中國的心理醫生 , 他們未必看通一切 , 但會估到你係諗d咩而給與你舒解情緒既方法 , 但我記憶上北京既空氣不比香港好多少....加上內地醫療設備仲係一個迷...所以還是當係其中一個治療方法比神醫之說好 , 比較建議去玩多過去休養 . 哈哈哈哈哈  在悶時不防過天大叫你的不滿 , 情緒就會好下來吧

    回覆刪除
  11. 妹妹 ... 去啦 !  如果有時間, 我都請假陪你去幾日 ...   而醫病最重要係心境 所以建議我可以去北京, 他的寺住一段時間 跟佢們唸下經, 做下工 佢話個度環境好好, 個個人都住得好開心 同時亦會開中藥比我, 同埋針灸 好返哂, 就可以隨時返HK  

    回覆刪除
  12. 我估大師雙手係指住腰後(即"小掩"對後約4吋), 嗰度叫腎俞(音書)穴, 我練完45分鐘郭林新氣功每次收功都要經"外勞宮穴"灌氣入返腎俞穴的, 腎(水)可以補肺(金) ...... 唔知寺院有冇得上網呢  如果冇實情會悶屎你

    回覆刪除
  13. Leo: 咁我相信, 做得寺院既地方, 空氣應該好的~ 二姐: 你...不要來喇...人地佛門清靜地呢...我倆會變得很吵的!!!哈哈~ 黑雞: 唔...我唔識呀...我估係啩~hehe

    回覆刪除
  14. 其實我覺大師講既野都無錯... 要開開心心咁對抗病魔...  先有機會打贏佢... 人係好奇妙既動物... 有好多野現今醫學都無法處理甚至去理解... 有人話人類只係用左個腦既 1~10% 功能... 所以在人身上往往發生好多奇蹟... 用開朗積極的心情去面對一切... 相信自己... 應該可以create好多奇蹟既.... 祝早日完全康復 ~~

    回覆刪除
  15. 其實佛學教人心境平靜,應該有道理

    回覆刪除