2007年6月15日 星期五

PET Scan 大概的報告

姐姐在醫院幫我睇左報告了
但詳細的還不太清楚
大概意思是:

子宮頸位的仍然看似是普通陰影
應該不是腫瘤
但還未能肯定
建議繼續跟進
(SiuLam: 報告多數會採取保守態度, 佢寫到咁, 應該即係 無事 吧!!! 如果有事佢一定會寫的!!!)

而肺的腫瘤沒有變化哦
鄧小琳正在為醫生的決定 - " 會做手術嗎? " 而緊張起來了...

我身邊的人...請疼我多點...
請不要給我壓力...我很怕哦...


18 則留言:

  1. i didn't know you but i have been reading your blog for a while....i wish you all the best and you will overcome everything!!

    回覆刪除
  2. ^^ everybody also love u ^^ i'm sure about that ~~ plus ur blog frd also love u so much ka ~ dont' worry ~~ ^^ happy girl also have good luck ~~ so keep urself happy la ~ 你怕, 我地比"dam" 你 (heheh forgot how to write that word ) :P good luck girl ~~ i think u already took all my luck already .... feeling that i will have bad luck tmr :P hehehe ~~ anyway ~~ u will be fine ~~ take care no matter what, i will keep prayer for u ~ be strong and be happy  ^^

    回覆刪除
  3. 保重,應該會無事既! 祝身體健康!

    回覆刪除
  4. 既來之則安之,如果肺腫瘤可以做手術切除,也未嘗不是件好事來呀!!

    回覆刪除
  5. 不要太憂心啊。學我的西醫話齋:最緊要有得搞!有想過睇中醫嗎? Sam醫師 的網,有看過嗎?睇完,或者對中醫診治更有信心。 倪醫師 這個網,可讓你對癌病診治有更多認識。

    回覆刪除
  6. 不要為做手術既問題而過份憂慮哦... 有機會做已經很好了! 勇敢面對呀

    回覆刪除
  7. Dear SiuLam, Don't worry la. Pray for you  +oil

    回覆刪除
  8. Dear Siu Lam, don't worry, be happy. Mr. 16 will surely take care of you, ever and forever.

    回覆刪除
  9. Don't worry. You must have good luck.

    回覆刪除
  10. 唔洗驚架!你福大命大,無事0既!!

    回覆刪除
  11. 開心D,唔好諗咁多...... 你的家人愛人朋友醫生都一定訓身幫你錫你!

    回覆刪除
  12. support you. you can make it~ kiss~ ^@^ by fiski

    回覆刪除
  13. 雖然未見過妳, 但看到文章也感心痛~~!!! 雖然不知用什麼說話叫妳用怕, 但在空氣中很多朋友支持妳的! 給妳力量! 只要有空氣的地方, 妳的朋友就在給妳力量! 加油呀!!!

    回覆刪除
  14. 唔駛驚,唔駛驚,撐住你

    回覆刪除
  15. 鄧小琳~~ 收到晒la!!!! 錫晒你 !!!!!!!!唔駛驚~~ 天跌落嚟~都同你 撐 住!!!

    回覆刪除
  16. SiuLam : 嗯嗯~~正面~gd~~︿_︿

    回覆刪除
  17. 開心D,就無事啊

    回覆刪除