2007年6月22日 星期五

請教 _ 人蔘粉

想請教各位

人蔘粉有效嗎??


11 則留言:

  1. 人參(高麗)含豐富微量元素"鍺", 能增強免疫力, 但八鄉氣功場反將人參列入"戒口"表, 真不明所以

    回覆刪除
  2. 人參可能補了一些失控細胞,素食可能較為如些,但要有方向,這個網站可作參考, http://www.vegsochk.org/ 背痛是脊柱近腰部嗎,那處血液迴環不好是很容易構成氣血通,有如花園花洒受到壓制,自然生長受阻,請自行在那背部多作按摩。身體血氣循環好,細胞自然可回服正常。 祝早曰康復

    回覆刪除
  3. 我睇過明珠台一輯節目,係韓國一d醫學證明人參能增強免疫力,有效防癌. 但我o既中醫叫我唔好食,因為根據中醫理論,如果人已經有癌,食人參少就會補咗d營養給癌細胞,助大佢地.就連我醫院o既放射師都叫我醫完後唔好食.所以我無食過. 你最好問問你o既中醫意見先.

    回覆刪除
  4. 我之前打化療時有個病友話食左好好喎,人又精神左,我見佢越來越肥,佢都叫我食,不過我覺得都係唔好亂食呢d野,最好都係問下醫生先

    回覆刪除
  5. 小琳, 4月的時候, 因為媽咪突然患上結腸癌, 冇意中發現你個blog! 尋晚終於一口氣睇哂你廿幾頁的blog, 我真係覺得你好叻女呀!!! 有時間, 大家傾下計啦!!! MSN: wing_0724@hotmail.com Wing

    回覆刪除
  6. 摘錄自星島日報的 吳錦教授專欄( 2006-11-08)

    癌症病人能否服人參 (二)


    人參亂用有害:儘管人參被人們推崇、稱讚,但是自古至今也可說是一味頗具爭議的中藥。主要原因,是人參的名貴和效果而導致亂用和濫用,造成有害的結果,甚至有慘痛的教訓,繼而又導致有些醫家畏參如虎,不敢輕易使用。陳士鐸在《本草新編》中說:「當今之世,非畏人參,即亂用人參。畏用人參,宜用而不用。亂用之弊,不當用而妄用,二者均殺人。」由於人參的明顯效果,使得病人想方設法去買人參,也有許多醫生大量的用人參,敬父老長輩也用人參,結果出現許多事與願違的情況。如清代醫家徐洄溪云:「今醫家之用人參,救人者少,殺人者多。醫家不論病之已去未去,於病久或體弱或富貴之人,皆必用參。一則過於謹慎,一則借以塞責,而病家亦以用參為盡慈孝之道,不知病邪未去而用參,則非獨元氣不充,而病根遂固,諸藥罔效,終無瘉期,故曰殺人者多也。」由此而畏人參者,往往視人參如蛇蠍。



    .......每個人體質、病況不同,你最好去睇中醫,不要自行服藥。

    回覆刪除
  7. 我只係知道...有些食品說明有防癌功效 或者病者增強體質 例如靈芝 燕窩 蟲草等等補品... 患癌其間係不能食用的... 這會使其加速生長架.... 所以真係唔好亂食啊...

    回覆刪除
  8. Hi, 小琳, 偶然來到你的blog,知道妳是同路人,特來為你打氣~~~ 大家一起努力啦!

    回覆刪除
  9. 嘩很多不同意見呢~~~多謝哂呀!!! 但總結後,  我都係唔好食住喇...直到搵到位可靠中醫 問問意見先~~~

    回覆刪除

  10. 其實人參有好多好處呀.
    歡迎光顧 金鐘島號的博客 !
    會有好多關於人參的資訊呀.

    回覆刪除