2007年6月2日 星期六

Phuket Day 4

Day 4

今日節目仍然豐富呢~
去左玩ATV, 諗住好易揸
但一開車就有啲驚...亦發覺自己似乎無天份開車...
所以即場打消學車念頭
但玩玩下...愈開愈快...愈揸愈上手...
學車念頭又返哂唻...
哈哈~超白痴!!

玩到成身泥呀!!! 好正!!!

你睇下我地啲腳sss!!!

我地陪burn玩shooting
burn burn好型仔呀!!!
仲好有實力tim!!
命中率有八成呀!! 得一槍唔中黑色咋!!!
中中間既都有兩槍呢!!
勁勁勁勁勁!!!
burn burn好似小朋友咁勁開心咁笑哂!!! haha~

kacon beach
不過ar yin話呢度啲浪好奇怪
好危險  唔好去喎

好唔聽話, 係都要企下車尾!!! 比佢地勁嘈!! 哈哈~

kata beach
本來唻玩水上電單車, 但最後都無
因為大家想relax d
哂太陽哂到嘔...
係度stay左四小時以上...
又係食左個好好味既lunch!!!

租左兩塊板玩浪~衝甩我個潛水鏡同泳褲囉!!! 大浪到咁!!!
你睇我個背脊幾紅...

巴東beach
行街買野again~
(burn又比人妖"了"喇...人地叫burn今晚去搵佢呢...仲同佢講"i love u"...嘩...holy sh.....

大排檔, 超好味!!!

佢地今晚買酒飲
我就真係無佢地咁好氣...
一早大覺訓了...攰到死豬咁呀!!








3 則留言:

  1. 陽光與海灘!! 嘩!原來我好耐冇去過啦~~

    回覆刪除
  2. SiuLam : 哈哈~~您地d「玉腿」~~XD 企車尾…曳曳喇您~~>"< 嘩嘩嘩~~~沙灘個天勁靚呀~~d雲真係靚到好似畫上去咁呀~~好正呀 ~~ @v@

    回覆刪除
  3. 你都好唔聽話

    回覆刪除