2007年6月25日 星期一

MegaBox__今晚去左影夜影 (一)

今日天氣勁好! 叫16去Megabox影相!
因為停車場個層有幾個好位!!
我地仲行左陣, 食埋dinner呢~
先來一部份相吧~因為很累了...
要挑一些漂亮的實在要花很多精神...







我好似係度宣傳梗Megabox咁...哈哈~唔知做乜笑到咁開心?




超喜歡這個包包!!








令我最開心的竟然是...兒童天地...隻象好可愛!!!







大門口出面的公仔, 書本超可愛~






很可惜沒有帶腳架...很多很多相片都有手震情況...>_<






16影我, 看到我嗎? hehe~


***
今天還看了戲王之戲
爛gag也太多了...
也有點悶...
要不是有ar sa, 會悶死我的...呵久...>o<




<<續>>



9 則留言:

  1. 嘩!好靚既天空,好襯既一對小情人呀@

    回覆刪除
  2. nightview photos 几有quality喎!

    回覆刪除
  3. 最尾的相有點黑呢 看不清楚十六的俊俏之臉XD

    回覆刪除
  4. 心言: 大姐姐: 係香港個景有quality啫~真係點影都咁靚!!! 上官: 因為那個位置真的很黑呀...

    回覆刪除
  5. 那個包包可好似睡袋

    回覆刪除
  6. 好多靚相wo!

    回覆刪除
  7. 我6月9日都去過呀, 哈哈 !!! ^^ http://blog.hkcsl.com/p/b5/web/UserBlog.jsp?uid=6346&pager.offset=130

    回覆刪除
  8. KING: @@" 你好鐘意Megabox??咁多相...

    回覆刪除
  9. ar sa做戲都好好睇

    回覆刪除