2007年6月19日 星期二

我的初稿唻喇!!!

以上呢幅...睇落似我畫嗎? 還是似老師畫呢???
不如先看看下課後吃的甜品吧!!!

炸mango ice-cream!!! Yummy!!!

又係炸manga!!!

再來宙仔昨晚的趣怪事件...
看得到牠的眼神嗎...似乎很無奈哦...

佢百厭, 將舊石推直左企左係度, 然後訓左...(我地估佢係想用石遮住啲光...)
不過突然傳來一聲 "嘭!!"
XDDDDDD
舊石跌左落唻!!! 正好呢個位置...
不過唔知點解宙仔郁都唔郁...眼光光咁...可能嚇親...
 我地全家都笑爆咀...

***
前晚Father's Day 的 Dinner @ Rome, again!!!



KaKew BB~


在街上看到情侶穿情侶裝...
很很很羡慕...
心裡很酸溜溜...

***

好...開估了...
我的初稿來了!!!
往下看.......

........

.....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ....
大家還是不要給意見好了...
我很怕聽到有人說..." 你畫餃子呀? "
...



11 則留言:

  1. 傻啦,點會問:「你畫餃子呀? 」啦,係都問:「你畫包子呀?」

    回覆刪除
  2. 蠻不錯喲~(用國語讀)

    回覆刪除
  3. 我覺得似生煎飽多啲喎,仲要係煎緊果陣...妳睇,有煙架

    回覆刪除
  4. 新幹線, 我同你既回應相差11秒咋,真係'橋'~~

    回覆刪除
  5. 喂你記得我嗎?同你一齊去過深圳呢... 加油呀~ 畫畫其實很個人的,隨心所欲啦,我支持你~

    回覆刪除
  6. SiuLam : 嘩嘩嘩~~d野食好正呀~好似好好味咁~~ ┬﹏┬" 我都巧想吃噢~ 嘻嘻~~傻妹~~您唔講我都唔覺似餃子~~哈哈~~^o^ 好耐冇睇您blog喇~~我最近搵左份part time呀~~又要同fds搞個網賣分析report~~冇咁多時間睇blog嚕~~我會黎得冇咁密~~唔好介意喔~︿_︿

    回覆刪除
  7. 心言: 呀...唔係煙唻加...嗚嗚............  (我係練梗筆法...) Kenji: 記得呀記得呀! 我仲好記得食左一餐好正既大閘Crab!!! 不過深圳個次係去做咩呢...  忘了...XD yc: 哈唔緊要啦~ 幾時都歡迎哦~~~  

    回覆刪除
  8. hahahah ~~~ well ~~ frist time ma ~ ok la ~ i guess if i leanr that ~ i will be the same as u also ~~ hahaha do u know how to 寫毛筆字 ? i remeber my "old" frd (in age-- coz he really is a old guy ), he said that the skill of that is ~ don't telling urself to "draw" sth ~ is "write" sth ~~ so it will be "write the picture " u can tell from ur teacher's drawing ~ but .... same like ur teacher also ok skill only :P hehehe ~~ can't wait for the next one :P u guy have pizza at home ?

    回覆刪除
  9. 端午節快樂呀...^.^...

    回覆刪除
  10. 我唔止見到餃子, 仲有條'炎'蛇同一隻冬茹!

    回覆刪除
  11. 似包多D hahaha

    回覆刪除