2007年6月2日 星期六

Phuket Day 3

Day 3

玩獨木舟
不過開頭係有人control住
入去個啲鐘乳洞度睇野
入到去果然係 "世外桃源" 呢!!
再返上船食左個好味lunch~~
再去james bond島
超級無野睇...不過我地自然會 "自得其樂"
最後, 自由活動
我地又攞左啲獨木舟玩

我part ar burn, ball part ar yin
我同burn去左個無人去到既島度
(無團友去啫個一刻...同埋我地無上岸)
嘩個種寧靜簡直係...正!!!
仙景一様!!

勁鐘意上面呢張! 好夾好有型!!  但我地係無夾過加~

大家怕我危險, 所以跟ar burn架艇, haha~

返左酒店沖涼先, 因為今日太dirty!!
係房度hea到爆炸...hea到餓就出去搵食
呢啲先叫度假嘛...唔一定要離開間酒店先叫relax既...
去左食大大杯ice-cream!! 好平咋~100balts!!

再去左個新mall度行喇今日~
不過今日唔開心呀...因為係mall入面見到隻狗...
好可憐咁...我估佢唔識返返出去...(auto door)
我同burn就"幫佢手", 帶佢出返去
但佢跟住我地呢!!
burn"了"佢玩, 佢竟然自動波比手手佢!!!
我伸手出唻, 佢就舔我!跟住放低burn個邊隻手, 再放落我度!
又自己sit down, 比個頭我地摸
嘩乖到不得了呀!!! 全部都自由波我地一句野都無講過!!
我好想喊呀...因為佢咁乖...但又唔見左主人...
好擔心佢唔知佢之後點算呀...嗚嗚.......

***

買左d得意野呀~
跟住買burgerking返酒店食 (我無份!!)

係酒店樓下見到隻小青蛙 (應該叫xx)
好好好可愛!!我地用盡方法想攞佢上手
點知我條鐵線篤到佢隻眼呀!!!
到burn攞佢上手, 我見佢左眼合埋左...
我好唔開心呀!!好內疚...唔知係咪我篤盲左佢...
但burn話一早已經見佢係得一隻眼喎...話唔關我事...
唉...點都好...傷害到佢我都好唔開心....

晚同burn and ball 玩big 2, r ball炒哂...想點...


2 則留言:

  1. SiuLam: 嗯~︿_︿ 令人羨慕既寧靜~~睇相都覺得舒服~~好想睇下成個景噢~~   嘻~好耐都冇吃過雪糕嚕~~ 嗯~~其實隻狗仔係咪晌商場度等緊佢主人呢~~唔洗太擔心啵~~佢咁乖乖~佢主人好快就番黎接佢架啦~~ 「全部都自由波我地一句野都無講過!!」<~呢句係咪打錯字呢?   唔洗擔心啵~~阿burn都話一早見佢單眼啦~~再講丫~小青蛙點會比您一篤就盲呢~~話唔埋只係見您靚女同您單眼jer~~ 傻妹~~唔好唔開心~

    回覆刪除