2007年6月10日 星期日

打機減壓

最近都有到機鋪打機
比較喜歡shooting games
來到這種地方
壓力都迫走了~
就像 壓力 不夠16歲
不能跟進機鋪!!

晚間也跟16落街去
他跑步,我踩單車
再吃消夜
壓力又走了~~~

今天到工聯會報班 了
星期一 : 國畫
星期二 : 室內設計
星期三 : 電子琴
而星期四則會到16公司做Yoga

有點事情做
不會胡思亂想

*今天工聯會的那位receptionist問我是否有 cancer
原來他正在讀nursing
他說我跟ID Card上的樣子差很遠... ( ' . ' )
又說, 剛猜想我是有病, 還是skin head model...
因為我的皮膚看上去很好, 樣子也很精神
不像其他病人般, 哈哈~

***

明天要照那個正電子scan了
祝  好運


20 則留言:

  1. 打完机之后会很累!!!

    回覆刪除
  2. 找到減壓方法係好事來 AR , 如果再加上比人查一查身份証正明自己看上去還年輕就更加完美.

    回覆刪除
  3. 有壓力時找多一點野學最好,當壓力消失時自己又有得著,16公司有yoga玩 識得有無折頭呀

    回覆刪除
  4. 肥蛋: 你說真的? 我幫你問問吖~ ^^ Leo: 噢...已經很久很久沒被查了 ... = = Tino: 對呀! 打完鼓更攰...但開心喎~

    回覆刪除
  5. 祝妳好運, shooting games我也很喜歡呀!!! 男仔大多數都喜歡, 好似好勁咁呀~~hehe!!!

    回覆刪除
  6. 做完運動,立即食野的話會好肥架。

    回覆刪除
  7. 祝妳好運. 我也報了工聯會的course呀!

    回覆刪除
  8. good luck girl ~~ skin head model :P hahahah ~ u will be fine ~ i will pray for u ~ wooow ~~ u will leanr "國畫" !!!!! i really wanna learn !!! u haev to show ur picture here ~~ damn ~~ 室內設計 also !!!! it is my dream !!!!! sigh ~~~ i start to learn everything i wanna learn now ~~ >.<  ee EeEeeEeeeeeee ........... dont go to 機鋪 too much ar ~ there haev smoke everywhere ~~ just becareful la !!

    回覆刪除
  9. 其實姐姐都幾心痛你唔可以過正常人過既生活 ...  但係另一個角度睇, 我都幾羨慕你嫁, 可以學你有興趣既野 !!  相反, 我就唔得啦 ... 一日24 小時比晒公司, 唐心都係睇到 32 集咋 !! 其實姐姐既興趣係芭蕾舞嫁, 不過而家跳唔到啦 ... 對腳坐到都水腫晒

    回覆刪除
  10. 阿 ... 妹 妹 我叫你幫我問有無 discount 都好似等左個幾月 .... 唔知你問左未呢     定係又唔記得左 

    回覆刪除
  11. 做運動和打機減壓都唔錯窩~ 不過機鋪好煙霧彌漫...

    回覆刪除
  12. 玩具: 玩得叻就型咯~ 哈哈~我好水皮加...純粹 "大叫" 下~哈哈! 上官: 我正想肥...太瘦了... Zoe: 係? 仲有咩course好讀加呢?? akira: interior design你都岩加咩?? 我都係試下加咋...未讀過 design...(而家啲機鋪禁煙加~keke...) 二家姐: 呀...姐姐...其實我一早問左加喇...不過係16唔記得咋... = ="  

    回覆刪除
  13.  G o o d L u c k    

    回覆刪除
  14. SiuLam,祝你一切安好。帶著笑容去照PET Scan吧,一定會有好消息的,大家都支持你。

    回覆刪除
  15. 其實我都報過工聯會不同的course...包括kick boxing, 長笛, Janpanese同 yoga. 今次報左鋼琴呀! 因為個朋友想學.

    回覆刪除
  16. hi 我只係過路人...無意中睇到你既blog. 勇敢呀你 !! 支持你 !!!  

    回覆刪除
  17. well ~~ i really wanna be a interior designer b4 i came the USA, but the school i went dont' have it ..... although teh last school haev , but it is too late to change my major ~~ so .... i lose my Dream ~~~ ><

    回覆刪除
  18. 無錯,打機可以減到,最好玩 WII,超正,

    回覆刪除