2007年6月13日 星期三

Noriko 到港 ~ ^v^

Flex, me, Noriko, Tempo (哎...無校white balance...張相啲色真肉酸...= =)

Noriko係我上年去日本時個translator
星期日到港公幹了~
昨日到彩明軒飲茶
Noriko san仲送左下面包Butter Candy比我呢~
個包裝最得意, 係用線車埋左既麻布袋
入面啲糖食落食白兔糖
但個糖樣勁似臭丸

*壞消息...我上年住個間 富良野醫院 已經拆掉了...仲起埋新野tim..真係快...而間醫院亦都搬左去另一邊...噢...

飲完茶順便去左I.T. Outlet睇
人地都無買到野但我反而買左對波鞋
以前很喜歡但無買到的 Nike
現在只售 $275
平到喊
不過得返display..
所以一隻很乾淨一隻黑黑地...哈哈~

16送我的可愛縮骨遮 (我實在是不拆不扣的青蛙fans!!)

自費的 T-back 相機袋

***

返學

昨晚上Interior Design
啲呎吋聽到我訓著...但又好重要...
放學時以為16會來接我
因為上堂前佢問我係邊度上堂, 放幾點, 放學去冰...

落左堂, 我打唔到比佢...
攪到我由西灣河到油塘站都一直以為佢跟住我...
"點解佢仲唔出現呢...佢到底 "lee" 左係冰度...?? 會唔會突然間跳出唻嚇我??"

......
油塘站...佢聽我電話了...
原來佢本身真係諗住唻接我不過最後因為公司有野做所以唻唔到...
我覺得自己好似低能仔...haha~

***

今天16打來問我
學結他定saxophone好
我話結他囉, 係屋企練習時唔洗咁嘈
XDDDDDDDDD

不過最後我都叫佢報學saxophone
因為..."你彈結他個樣好leung"
XDDDDDD

我成日寸佢, 係咪好殘忍呢...呵呵~

***
情緒

係心理上唔想出街既情況下迫自己出左好多街
原來個感覺會係...
成個人都好攰...唔想行...好眼訓...胃唔舒服...頭暈...
我呢幾日都周身酸痛呢...
不過心情開朗返小小了~

***
PET Scan (正電子scan)

Report未出呀~不過姐姐會返醫院上網睇
有結果我會報上來的~


沒有留言:

張貼留言