2007年6月1日 星期五

Phuket Day 2





今日玩snorkeling
去左蛋島
細細地, 環境都唔錯~
頭一次係大家坐船出遠小小玩
不過個次唔靚, 又天陰
因為今日時晴時雨呢...
之後返上去食lunch
後再自由活動
今次就正喇~
我地有兩個幾小時玩
唔知呀波同ar yin攪咩...浮唻浮去都係個度...
我忍唔住就同ar burn浮遠啲!睇多啲!
好多怪魚呢~好好好好靚呀!!!
玩到唔想走!!!
林尾仲唔用任何浮物就咁游
勁free!!!

返上船走喇...但比人偷左件life jacket!!!
我地好sure係大陸人偷因為我地聽到佢地講話佢地唔見左件呢!
而唔見左係要賠錢加!!
不過好在最後落船時, 架船多左兩件出唻...
所以我地又攞返件, 哈哈~

***

之後直接去做spa and massage
我地無換衫呀~就咁著住件swimming suit周街走
哈哈~好free ar!!
呢間野真係好似皇宮咁靚呢!!

***

去左食海鮮
華人開加~
但有識中文既泰國人
佢地全部都好nice好可愛!!!
過埋十二點burn就生日喇~
其中一個waiter原來係今日生日
早佢一日
佢好開心呢!! (佢cam cam地加~)
之後佢整左個生果蛋糕
仲送左個...Birthday Kiss ar!!!!!!!!! XDDDD



1 則留言: